ნესვისა და საზამთროს მარტივი დიეტა – კვირაში მინუს 5 კგ



გთავაზობთ მენიუს სამ ვარიანტს, რომელთა მონაცვლეობა თქვენი სურვილისამებრ შეგიძლიათ:

პირველი მენიუ:

საუზმეზე მივირთმევთ: 200 გრ ნესვს, რამდენიმე სუფრის კოვზ უცხიმო ხაჭოს, ერთ ნაჭერ ჭვავის პურს.

სადილად: შეგიძლიათ მიირთვათ პატარა ნაჭერი თევზი და ნესვისა და უცხიმო ყველის სალათა (50 გრ ყველი, ცოტაოდენი ნესვი, სალათის ფურცლები, ლიმონის წვენი, ცოტაოდენი ზეითუნის ზეთი), ერთი ფინჯანი უშაქრო ჩაი (მწვანე).

სამხარი: მხოლოდ და მხოლოდ 300 გრ მწიფე საზამთრო.

ვახშამი: 200 გრ მოხარშული, უცხიმო ბრინჯი, მსუბუქი კიტრისა და პომიდვრის სალათა (მარილის გარეშე) და ერთი ნაჭერი არომატული ნესვი.


მეორე მენიუ:

საუზმე: ერთი კვერცხისგან მომზადებული ომლეტი, მწვანე ჩაი და ერთი ნაჭერი საზამთრო.

სადილი:
ბოსტნეულის სალათა ჭარხლის, კიტრისა და მწვანილისგან, ლიმონის წვენითა და რამდენიმე წვეთი ზეითუნის ზეთისგან მომზადებული. ნახევარი კგ ნესვის რბილობი, ერთი ჭიქა ლიმონიანი წყალი.

სამხარი: მხოლოდ და მხოლოდ უცხიმო ხაჭო, დანამატების გარეშე.

ვახშამი:
ერთი საშუალო ზომის ქათმის თეთრი ხორცის ნაჭერი, 2 გახუხული პური, 400 გრ საზამთრო.


მესამე მენიუ:

საუზმე: 400 გრ საზამთროს წითელი რბილობი და ერთი ჭიქა იოგურტი.

სადილი: ერთი თეფში მოხარშული ბრინჯი, ერთი ნაჭერი მოხარშული ქათმის თეთრი ხორცი, ნახევარი კგ ნესვი, ერთი ფინჯანი მწვანე ჩაი.

სამხარი: ერთი ნაჭერი შავი პური და ერთი ფინჯანი მწვანე ჩაი.

ვახშამი: 250 გრ მოხარშული კარტოფილი, კიტრის, მწვანილისა და ზეითუნის ზეთისგან მომზადებული სალათა, 400 გრ საზამთრო ან ნესვი (შერეული არ შეიძლება).

pomada.ge
































ტექსტის სანახავად გაიარეთ რეგისტრაცია.
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.