მოდელების ორი მარტივი დიეტა



წარმოგიდგენთ ორი სახის დიეტას, რომელიც ძალიან გავრცელებულია მოდელებს შორის. ეს დიეტა არის გადამოწმებული და დამტკიცებულია, რომ იგი ორგანიზმის ჯანმრთელობაზე უარყოფითად არ მოქმედებს. ნუ დაიწყებთ დიეტობას ისეთი ინგრედიენტებით, რომლებმაც შეიძლება დააზიანოს თქვენი იმუნიტეტი და დაგასუსტოთ. განაგრძე კითხვა:

ხოდა როგორც ვამბობდი ამ პოსტში განახებთ დიეტის ორ ყველაზე გავრცელებულ ვარიანტს, რომელსაც მოდელები იყენებენ. როგორც იცით მოდელს მოდელი იმიტომ ჰქვია, რომ მას კარგი ტანის მოყვანილობა აქვს და ზედმეტი წონა არ აწუხებს. როგორ ახერხებენ ისინი მუდმივად ასეთ ფორმაში ყოფნას თქვენ იცით. დიეტის გარეშე ეს შეუძლებელია. როგორც იცით სილამაზე მსხვერპლს მოითხოვს და ისინი მუდმივად დიეტაზე ზიან. პირველი დიეტის ვარიანტი გრძელდება სამი დღე და ამ სამი დღის განმავლობაში თქვენ 4 კილოგრამს იკლებთ.

მოდელების დიეტის მენიუ:

დილა – თოხლო კვერცხი
შუადღე – ჩაი უშაქრო რამდენიც გინდათ
საღამო – ვიმეორებთ შუადღის პორციას

ამ დიეტის დასრულების შემდეგ ამ დღეში შენ 4 კილოგრამს დაიკლებ. თუ უფრო მეტი წონის დაკლება გინდა, მაგალითად ათი კილოგრამი ან მეტი, ჩემი რჩევა იქნება, რომ რაც შეიძლება დიდ ხნიანი დიეტა გამოიყენო. ორგანიზმისთვის საზიანოა ორ სამ დღეში მაგხელა წონის ერთიანად დაკლება.

მეორე ვარიანტის დიეტას მანეკენის დიეტას უწოდებენ მეორენაირად. ამ დიეტის პრინციპი ისაა, რომ დიეტაზე მჯდარმა ადამიანმა რაც შეიძლება ნაკლები კალორიები უნდა მიიღოს 24 საათის განმავლობაში. რეკომენდირებულია, რომ 1000 კალორიაზე მეტი არ მიიღოთ და ამასთან ერთად მუდმივად ცხელი სითხე უნდა მიიღოთ. უმჯობესია ჩაი და რა თქმა უნდა შაქრის გარეშე.


მანეკენის დიეტის მენიუ:

დილა- 50 გრამი უცხიმო ხორცი, ერთი ნაჭერი თხელი კარაქიანი პური, მწვანე ჩაი უშაქროდ.
შუადღე – 100 გრამი უცხიმო ხორცი ან თევზი, მწვანე ჩაი უშაქროდ.
საღამო – ხილი და ბოსტნეული შეუზღუდავად, მწვანე ჩაი უშაქროდ.
































ტექსტის სანახავად გაიარეთ რეგისტრაცია.