ვჭამთ და ვიკლებთ – ანუ როგორ დავიკლოთ წონაში ეფექტურად მკაცრი შეზღუდვების გარეშე



თუ თქვენ შიმშილის არც დრო გაქვთ და არც სურვილი დროა შემოგვიერთდეთ. ჩვენ გასწავლით როგორ დაიკლოთ წონაში ისე, რომ არც თქვენ საყვარელ კერძებზე თქვათ უარი და არც უხასიათობამ შეგაწუხოთ. ჯანსაღი ცხოვრების წესი და ასეთივე კვება თქვენი კლების პროცესს მაქსიმალურად განაპირობებს. პირველ ეტაპზე გთავაზობთ სქემას, რომელიც დაგარწმუნებთ, რომ მკაცრი დიეტებით და წონის სწრაფი დაკლებით შედეგს დიდხანს ვერ შეინარჩუნებთ.

სქემა გათვლილია შემდეგ პრინციპებზე:

1- არ ვარდებით ზოგადი კვების რეჟიმიდან.

2- ორგანიზმს არ აშივებთ და არ უქმნით კრიტიკულ სიტუაციებს, რათა არ გადავიდეს ”რეზერვების” შექმნაზე.

3- არ ანელებთ ნივთიერებათა ცვლის პროცესს.

მთავარია ჩამოიყალიბოთ კარგი და სწორი რეჟიმი, დროთა განმავლობაში ორგანიზმი ნელ ცვლილებებს შესანიშნავად შეეგუება. თუ ორშაბათი მოვიდა და გადაწყვიტეთ ორგანიზმისთვის რაღაც უჩვეულო პროცესი დაიწყოთ, ეს არასწორია, მან არ უნდა იგრძნოს თუ რა ტრიალებს მის თავს.

წონაში კლების თითოეული ეტაპი 1 ან 2 კვირისგან შედგება:

I ეტაპი- არ ჭამთ პურს, მიირთმევთ ყველაფერს, რაც გაგიხარდებათ, მაგრამ პურის გარეშე. მომდევნო კვირას კი დანარჩენ ცომეულსაც ემშვიდობებით (ხაჭაპური, ლობიანი, ღვეზელები)…

II ეტაპი- მშვიდობით ტკბილეულო! ისევ ყველაფერს ჭამთ, მაგრამ ტკბილეულისა და ცომეულის გარეშე.

III ეტაპი- ემშვიდობებით შემწვარ და ცხიმიან საკვებს! მცენარეული ცხიმები ზომიერი რაოდენობით მიიღეთ, უარი თქვით ცხოველურ ცხიმებზე.

IV ეტაპი- რაციონიდან იღებთ მავნე პროდუქტებს- ძეხვეული, გაზიანი სასმელები და სხვა.

შემდეგი ეტაპები დროის რეგულაციაზეა გათვლილი:

V ეტაპი- არ ჭამთ საღამოს 7 საათის შემდეგ.

VI ეტაპი- კვირაში ერთხელ აწყობთ განტვირთვის დღეებს, (18 საათიანს და 24 საათიანს).

თუ ჯანმრთელობასთან დაკავშირებული პრობლემები არ გაწუხებთ, ძალიან კარგი იქნება თუ ასეთი ცხოვრების წესს თან ვარჯიშსაც დაურთავთ.

გისურვებთ წარმატებებს!!!

წყარო
































ტექსტის სანახავად გაიარეთ რეგისტრაცია.