ცნობისათვის: კალიუმი და ჯანმრთელობა



ასაკში შესვლასთან ერთად ორგანიზმს მეტი რაოდენობით სჭირდება კალიუმი, ამიტომ ორჯერ უნდა გაიზარდოს იმ პროდუქტების რაოდენობა დღიურ რაციონში, რომელიც შეიცავს ამ ელემენტს. ასეთია თაფლი, ახალი ბოსტნეული, ხილი, კენკრა. კალიუმი საჭიროა არა მარტო ჯანმრთელობის შესანარჩუნებლად, არამედ კალიუმსა და ნატრიუმს შორის ბალანსის შენარჩუნების მიზნითაც.

წითელი წიწაკა კალიუმის მდიდარი წყაროა. იგი შეიძლება კერძში ვიხმაროთ დღეში ერთხელ ან ორჯერ.

კალიუმის კიდევ ერთი წყაროა წყალში გახსნილი ვაშლის ძმარი და თაფლი.

ყურძნის ან ვაშლის ერთი ჭიქა წვენი დღეში ორჯერ ორგანიზმს უზრუნველყოფს საჭირო რაოდენობის კალიუმით.

ყურძნის წვენი სწრაფად კლავს წყურვილს, მაშინაც კი თუ მას მცირე რაოდენობით დალევ. ასეთი სწრაფი მოქმედება აიხსნება იმით, რომ იგი უმალვე, გადამუშავების გარეშე გადადის სისხლში და ორგანიზმი სწრაფად ითვისებს.

კალიუმი არეგულირებს კალციუმის ცვლას ორგანიზმში.

კალიუმის კარგი წყაროა მურა წყალმცენარე. მოტეხილობისას ძვლის ცუდი შეხორცების დროს კარგია მურა წყალმცენარის 1 აბის მიღება.

წყარო
































ტექსტის სანახავად გაიარეთ რეგისტრაცია.