დააღწიეთ თავი ცელულიტს



ჭარბი ცელულიტი ორგანიზმში ლიმპური მიმოქცევის შემცირების ნიშანია. მის თავიდან ასაცილებლად კი მასაჩუსეტის ერთ-ერთი იოგას ცენტრი ორ ვარჯიშს გვათავაზობს, რომელებიც განსაკუთრებით ხელს უშლის ცელულიტის წარმოქმნას.

დავწვეთ ზურგზე, მოვხაროთ მუხლები და ავწიოთ ფეხები მაღლა, ისე რომ მუხლები შუბლათან მივიტანოთ, ხოლო ხელები თეძოების დავახმაროთ რათა უფრო მყარი პოზიცია დაიჭიროთ. იდაყვებით იატაკს დავეყრდნოთ და გავჩერდეთ ასეთ პოზიციაში 8-10 ჩასუნთქვის განმავლობაში. შემდეგ ნელ-ნელა დავუშვათ ფეხები და დავბრუნდეთ საწყის პოზიციაში.

დააღწიეთ თავი ცელულიტს


შემდეგი ვარჯიშის დროს ისევ ვწვებით ზურგზე, გაჭიმეთ ფეხები და შეეცადეთ ასეთ მდგომარეობაშივე გადაიტანოთ თავს ზემოთ, ისე რომ ფეხის თითებით იატაკს შეეხოთ. გაჭიმეთ ხელები და ხელისგულები იატაკს დაადეთ. შეიკავეთ თავი ასეთ მდგომარეობაში 8-10 ჩასუნთქვა და დაუბრუნდით ნელ-ნელა საწყის პოზიციას.

დააღწიეთ თავი ცელულიტს


წყარო: active.ge
































ტექსტის სანახავად გაიარეთ რეგისტრაცია.