ცხელი წყალი წონაში დასაკლებად



როდესაც გადაწყვეტთ, რომ სადმე ყავა ან კაპუჩინო დალიოთ, კარგად დაფიქრდით, შესაძლოა იმ დასკვნამდე მიხვიდეთ, რომ სახლში ადუღებული ცხელი წყლით უკეთესს შედეგს მიაღწიოთ. ცხელი წყლის დალევა შესანიშნავი გზაა ზამთარში იმისთვის, რომ გათბეთ და ეფექტური გზა იმისთვის, რომ წონაში დაიკლოთ.

1- დალიეთ დღეში სულ ცოტა 8 ჭიქა, რადგნ დარწმუნდეთ, რომ თქვენი სხეული საკმარისი რაოდენობით სითხეს იღებს. ადამიანები, რომლებიც საკმარისი რაოდენობის წყალს დღის განმავლობაში რეგულარულად იღებენ ბევრად უფრო მარტივად იკლებენ წონაში, ვიდრე დაანრჩენები. მეტი შედეგისთვის დაურთეთ თქვენს დიეტას ცხელი წყალი.

2- მეცნიერები ამბობენ, რომ ცხელი წყალი ხელს უწყობს საკვების მონელების პროცესს და ეხმარება სხეულს დაწვას მეტი კალორია. ყველა სითხეს, რომელსაც დღის განმავლობაში იღებთ საკუთარი ტემპერატურა გააჩნია, მაგალითად გამაგრილებელი სასმელი აუცილებლად უნდა მიიღოთ ცივ ან გრილ მდგომარეობაში. წყალი კი ის პროდუქტია, რომელიც არჩევანის საშუალებას გაძლევთ. თუ გსურთ წონაში დაკლება უპირატესობა მიანიჭეთ ცხელ წყალს, რადგან ის ბევრად უფრო ეფექტურად დაგახარჯინებთ ენერგიას, ვიდრე ცივი, ჩვეულებრივი წყალი. ცხელი წყლის მიღება რამდენჯერმე დღის განმავლობაში ნიშნავს, რომ თქვენ წვავთ დამატებით კალორიებს.

3- დალიეთ ცხელი წყალი კვებამდე. კველვებმა დაადასტურა, რომ წყლის მიღება ჭამამდე დაგეხმარებათ ნაყროვანების შეგრძნების გაჩენაში, შესაბამისად ბევრ საკვებს ვეღარ მიიღებთ. ჭამის წინ შეგიძლიათ ასევე მიიღოთ ცივი წყალიც, დაახლოებით ერთი ჭიქის რაოდენობის. ეს პროცედურა დაგიცავთ ჭარბი რაოდენობის საკვების მიღებისგან და დაგეხმარებათ დაიკლოთ წონაში.

4- სცადეთ სხვადასხვა სახის ცხელი წყალი. იმისთვის, რომ უბრალო წყლის სმა არ მოგბეზრდებთ, შეიტანეთ მრავალფეროვნება თქვენი ყოველდღიური ცხოვრების სტილში. დაამატეთ სხვადასხვა მცენარეული ჩაი ან არომატიზატორი , რომელთაც შეუძლიათ სარგებლობა მოუტანონ თქვენს ორგანიზმს. დროთა განმავლობაში შეგიძლიათ ცხელ წყალთან ერთად დაბალკალორიული ტკბილეულიც მიირთვათ.

წყარო: aianews.ge
































ტექსტის სანახავად გაიარეთ რეგისტრაცია.