როგორ შეუძლია გამართულ დგომასა და სიარულს, რადიკალურად შეცვალოს თქვენი აღნაგობა



გამართულ დგომასა და სიარულზე, იმაზე მეტია დამოკიდებული, ვიდრე თქვენ გგონიათ. სწორედ ეს განსაზღვრავს, როგორ გამიყურებით გვერდიდან. ადამიანი, ამ პრობლემის წინაშე დგება, იმიტომ, რომ ძალიან იხრება ბეჭებში, რასაც მუცლის პრობლემაც ემატება, რომელიც ვიზუალურად უფრო იზრდება.

სამწუხაროდ, ამ პრობლემის წინაშე, ძალიან ბევრი ადამიანი დგას.

დადექით სარკის წინ გვერდულად, დააკვირდით მოხრილობასა და მუცელს. თუ ძალიან მოხრილი ხართ და მუცელის გამოწეული გაქვთ, ე.ი ეს პრობლემა თქვენც შეგეხოთ. თუმცა, ამის გამოსწორება, არც ისე რთულია.

1. მთავარი - ისწავლეთ გამართულად ჯდომა, დგომა და სიარული. ივარჯიშეთ სარკის წინ.


როცა ზიხართ, ხერხემალი გამართულად უნდა გეჭიროთ, მუცელი შესწიოთ, მხრებში გაიშალოთ და თავი ასწიოთ. ხელები შეგიძლიათ მოხაროთ, ან მუხლებზე დაიწყოთ.
როცა დადიხართ, ნაბიჯი უნდა უსწოროთ თქვენი მკერდის შუა ხაზს, ეს, ნაბიჯებს, მოქნილობასა და სილაღეს ანიჭებს.

ზომიერი და მოქნილი ნაბიჯი, თითქოს ავტომატურად გამოიმუშავებს დამატებით ენერგიას. ჩვევები ან იქმნება, ან იშლება ჩვენს მიერ, სწორად თავის დაჭერისას კი, ლამაზი და ღონიერი ტანის ფორმირება მოსდევს.

როცა ზიხართ, ფეხს ფეხზე ნურასოდეს გადაიდებთ! მუხლებქვეშ, ორი დიდი არტერია გადის, რომელიც კუნთებს სისხლით ამარაგებს. აქედან გამომდინარე, როცა ფეხს ფეხზე გადაიდებთ, უმალვე სისხლის მიმოქცევას არღვევთ.

ამგვარად, უნდა მიხედოთ თვქენს ტანადობას, ეს ყოველდღიურ ჩვევად უნდა გექცეთ.

2. გააკეთეთ მუცლის პრესის ვარჯიშები. ხანგრძლივი დატვირთვა, აძლიერებს მუცლის კუნთებს.

3. გააკეთეთ ჩაჯდომები. ამ ვარჯიშის შედეგად, იჭიმება კვადრიცეპსი და თეძოები.

4. დაიწყეთ მენჯის აწევა ზევით-ქვევით, ისე, რომ მუხლები თავისკენ არ წაიღოთ. ეს გაამაგრებს თქვენს წელს.


გთავაზობთ ვიდეოს, სადაც წარმოდგენილია 100 ვარიანტი, ვარჯიშისათვის, რომელიც კუნთებს გაგიმკვრივებთ.

წყარო: presa.ge
































ტექსტის სანახავად გაიარეთ რეგისტრაცია.