როგორ გავხდეთ უფრო ბედნიერები?



რა არის ბედნიერება?

ბედნიერებას ზუსტი განმარტება არ გააჩნია. ყველა ადამიანი მას სხვადასხვანაირად განიცდის. ბედნიერება თითოეულ ადამიანშია. მთავარია შეძლოს და დაინახოს.

ხშირად ბედნიერება მოულოდნელი პოზიტიური მოვლენების შედეგად მოდის, მაგრამ რატომ უნდა ელოდოთ როცა თავადაც შეგიძლიათ ის შექმნათ? გამუდმებით სასიამოვნო სიახლეებს ნუ დაელოდებით. შეეცადეთ, ყოველდღიურობაშიც აღმოაჩინოთ პოზიტივი. ქვემოთ მოცემულია რჩევები, რომლებიც ცხოვრებას გაგიხალისებენ და დაგეხმარებიან თავი ბედნიერად იგრძნოთ. კარგი განწყობა თქვენს იმუნიტეტსაც აამაღებს და დადებითად იმოქმედებს ჯანმრთელობაზე.

1. დადებითად დაიმუხტებით თუ დღეში სამ ადამიანს მაინც გააღიმებთ.

2. ნუ მიაქცევთ ყურადღებას სხვების აზრს თქვენს შესახებ. ხალხს ხშირად უმიზეზოდ უჩნდება არასწორი წარმოდგენა. ამის შესაცვლელად კი თქვენ დიდი ძალისხმევის გაღება დაგჭირდებათ. გიღირთ კი ეს ამად?

3. ყოველდღიურად 10 წუთი მაინც იჯექით სრულ სიწყნარეში. შეეცადეთ არაფერზე იფიქროთ და განიტვირთოთ.

4. ნუ დახარჯავთ თქვენს ენერგიას ჭორაობაზე.

5. ნუ იქნებით მეტისმეტად სერიოზული.

6. შეეცადეთ ხშირად გაატაროთ დრო 70 წელს ზევით და 6 წლამდე ასაკის ადამიანებთან. ისინი ყველაზე გულწრფელები და თბილები არიან.

7. იოცნებეთ. პოზიტიური აზრები დადებითად მოქმედებს ადამიანზე.

8. ნუ შეადარებთ თქვენს ცხოვრებას სხვა ადამიანებისას. თქვენ ხომ მათზე არც ისე ბევრი იცით.

9. ნუ შეეცდებით ყველა კამათი თქვენ მოიგოთ. თუ რამეში შეცდით, აღიარეთ კიდეც. ამაში სასირცხვილო არაფერია. პირიქით, შეიძლება, გესიამოვნოთ კიდეც. თითოეული ადამიანი შეიძლება შეცდეს.

10. ცხოვრება მეტისმეტად ხანმოკლეა იმისთვის რომ ვინმესადმი სიძულვილში დრო დაკარგოთ. ყველანაირი უარყოფითი შეგრძნება მოიშორეთ და დატკბით ცხოვრებით.

11. თქვენი ბედნიერება მხოლოდ თქვენზეა დამოკიდებული. შეეცადეთ საკუთარი ცხოვრება თავად მართოთ. ნუ მისცემთ უფლებას სხვას თქვენს მაგივრად მიიღოს გადაწყვეტილებები.

12. უფრო მეტი წიგნი წაიკითხეთ, ვიდრე ეს, თუნდაც, გასულ თვეში.

13. თქვენი სამსახური გვერდით არ დაგიდგებათ, თუ ავად გახდებით. მეგობრები კი თქვენთან იქნებიან. ყოველთვის იქონიეთ კონტაქტი მათთან. ისინი გაცილებით მნიშვნელოვანები არიან, ვიდრე სამუშაოა.

14. ძილი - ეს ძალიან მნიშვნელოვანია! ყოველდღიურად 8 საათი მაინც იძინეთ რომ თავი მხნედ და ჯანსაღად იგრძნოთ (გაითვალისწინეთ რომ ღამის სამი საათიდან დღის ხუთ საათამდე ძილი არ ითვლება).

15. ხშირად გაიღიმეთ და იცინეთ. გაუღიმეთ საკუთარ თავს სარკეში. თუნდაც, ხელოვნურად. დამიჯერეთ, ესეც კი დადებითად იმოქმედებს თქვენს განწყობაზე.

16. დალიეთ მეტი წყალი. სასურველია დღეში მინიმუმ 2 ლიტრი მაინც დალიოთ.

17. დაივიწყეთ წარსულის შეცდომები. ნურც თქვენს პარტნიორს გაახსენებთ ამას. იცხოვრეთ აწმყოთი და მომავლით.

18. გახსოვდეთ, რომ როგორი კარგი ან ცუდი მდგომარეობაც არ უნდა გქონდეთ, ის აუცილებლად შეიცვლება.

19. ხშირად გაატარეთ დრო ოჯახის წევრებთან.

20. როგორც ცუდადაც არ უნდა გრძნობდეთ თავს, ადექით, ჩაიცვით და წადით მეგობართან, წვეულებაზე, ნებისმიერ ადგილას სადაც დაგპატიჟეს და ყოყმანობდით.

galanews.ge
































ტექსტის სანახავად გაიარეთ რეგისტრაცია.