3 დღეში 3 კილოგრამს დაემშვიდობეთ - იოგურტის ახალი დიეტა



ზედმეტი კილოგრამების მოშორების უამრავი მეთოდი არსებობს. დიეტები, ვარჯიში, ოპერაცია...

წონაში დაკლების მსურველები ყველაზე ხშირად მაინც დიეტებს მიმართავენ.

დღეს, გთავაზობთ იოგურტის დიეტას, რომლის მეშვეობითაც სამ დღეში სამ კილოგრამს დაემშვიდობებით.

პირველი დღე:

საუზმე: 150 გრამი იოგურტი, მწვანე ვაშლი, ერთი ფინჯანი მწვანე ჩაი ან ხილის წვენი
სადილი: 150 გრამი იოგურტი, 100 გრამი მოხარშული ხორცი, პომიდვრისა და კიტრის სალათი, შეგიძლიათ მოასხათ ლიმონი. მიირთვათ ბროწეულის წვენი.
სამხარი: ხილის სალათა 200 გრამი, იოგურტი 100 გრამი, ერთი ჭიქა მინერალური წყალი.
ვახშამი: 100 გრამი იოგურტი, 100 გრამი მოხარშული ხორჩი და ფორთოხლის წვენი.

მეორე დღე:

საუზმე: 150 გრამი იოგურტი, ერთი ცალი ფორთოხალი, ერთი ფინჯანი მწვანე ჩაი
სადილი: 150 გრამი იოგურტი, 100 გრამი მოხარშული ხორცი, შეგიძლიათ მიირთვათ კიტრიც და ბროწეულის წვენი
სამხარი: მწვანე ვაშლი, ერთი ფინჯანი მწვანე ჩაი ან მინერალური წყალი
ვახშამი: 100 გრამი იოგურტი, კომბოსტოს სალათი, ნახევარი ჭიქა ფორთოხლის წვენი

მესამე დღე:

საუზმე: 150 გრამი იოგურტი, მწვანე ვაშლი, ერთი ფინჯანი მწვანე ჩაი
სადილი: 100 გრამი მოხარშული ხორცი, კობოსტოს სალათი 50 გრამი, რომელსაც შეგიძლით იოგურტი მოასხათ.
სამხარი: 2 ცალი კივი, მწვანე ჩაი ან მინერალური წყალი
ვახშამი: 100 გრამი იოგურტი, 100 გრამი ხაჭო, მწვანე ვაშლი, ფორთოხლის წვენი.

იოგურთის მიღებისას, სასურველია, თუკი შვრიის ფანტელებს დაამატებთ.

newposts.ge
































ტექსტის სანახავად გაიარეთ რეგისტრაცია.