ტიბეტური "ჯანმრთელობის განრიგი"



გთავაზობთ ტიბეტურ "ჯანმრთელობის განრიგს", რომლის გათვალისწინებაც დღის დაგეგმვისას დაგეხმარებთ.

9 სთ-დან 13 სთ-მდე: ფიზიკურად და ინტელექტუალურად უფრო აქტიურები ვართ.

13 სთ-დან 15 სთ-მდე: აქტივობა იკლებს, სამაგიეროდ, ეს საუკეთესო დროა წამლების მისაღებად.

15 სთ-დან 17 სთ-ამდე: სასიცოცხლო ძალების კლებას განვიცდით. ჩვენი შრომის უნარიანობა საშუალოზე დაბალია. თუ ამ დროს დაისვენებთ, სასიცოცხლო ძალები აღდგება.

17 სთ-დან 19 სთ-ამდე: ენერგიის დაგროვება გრძელდება.

19 სთ-დან 21 სთ-ამდე: აქტივობის მეორე პიკი დგება. ძალის მოზღვავებას ვგრძნობთ.

21 სთ-დან 23 სთ-მდე: საუკეთესო დროა ბავშვის ჩასახვისთვის.

23 სთ-დან ღამის პირველ საათამდე: ძალიან ცუდი დროა, რადგან ამ დროს ნაღველი აქტიურად გამომუშავდება. ჩვენი სურვილის დამოუკიდებლად, გარშემომყოფთა მიმართ აგრესიულები ვხდებით. ამიტომ ამ დროს უმჯობესია დავიძინოთ და მეორე დღისთვის მოვემზადოთ.

for.ge
































ტექსტის სანახავად გაიარეთ რეგისტრაცია.
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.