ვისაც უძილობა აწუხებს - როგორ დავიძინოთ 1 წუთში



ჩვენს დაძაბულ, სტრესებით დატვირთულ ცხოვრებაში ბევრი ადამიანი უჩივის უძილობას. ალინა გონსალესი გვთავაზობს მეთოდს, რომელიც საშუალებას მოგვცემს 1 წუთში ღრმა ძილით დავიძინოთ. იგი მას "4-7-8 მეთოდს" უწოდებს. აი რა უნდა გააკეთოთ დაწოლის შემდეგ:

1. მშვიდად შეისუნთქეთ ჰაერი ცხვირით 4 წამის განმავლობაში;2. შეიკავეთ სუნთქვა 7 წამის განმავლობაში;3. მშვიდათ ამოისუნთქეთ პირით 8 წამის განმავლობაში.
სულ ეს არის! ეს მეთოდი შეანელებს თქვენს გულისცემას, აწყნარებს ტვინს და დაგამშვიდებთ. ეს პროცედურა რამდენიმეჯერ გაიმეორეთ და ფაქტობრივად ერთი წუთის შემდეგ თქვენ ჩაგეძინებათ.

ალინა აცხადებს, რომ ეს პროცედურა მან საკუთარ თავზე გამოსცადა და ხშირად ჩასძინებია ისე რომ 8 წამის დათვაც კი ვერ მოასწო, ხოლო დილით მშვიდად და ენერგიით აღსავსემ გაიღვიძა.

გონსალესი აცახდებს, რომ ამ მეთოდით ხშირად სარგებლობენ იოგები, არ გჭირდებათ სხვადასხვა პრეპარატის გამოყენება და იგი სრულიად უსაფრთხოა ჯანმრთელობისათვის.
სცადეთ და შეამოწმეთ, რამდენად იმოქმედებს ეს თქვენზე.
































ტექსტის სანახავად გაიარეთ რეგისტრაცია.