დაიცავით მხოლოდ 3 თვე ეს დიეტა და აიცილეთ კიბო და გულის დაავადებები!



მიიჩნევენ, რომ ჩვენი ცხოვრების ხანგრძლივობა დიდწილად დამოკიდებულია ჩვენს მემკვიდრეობითობაზე, მაგრამ კვლევებმა აჩვენა, რომ ადამიანის ნაადრევ სიკვდილში, გენეტიკური მიდრეკილებების წილი მხოლოდ 10-20%-ია.

რა იმალება იმ დანარჩენი 80-90%-ის უკან? ეს ჩვენი ცხოვრების სტილი და ყოველდღიური დიეტაა.

თანამედროვე ადამიანის ტიპიური დიეტა - ეს არის მთავარი მიზეზი ქორინიკული დაავადებებისა და ნაადრევი სიკვდილიანობისა.

ხანგრძლივი და ჯანსაღი ცხოვრება - ეს ჩვენი არჩევანის საკითხია.

მაგრამ რას ვირჩევთ ჩვენ ყოველდღიურად? მრავალი ჩენგანის პასუხი ამ კითხვაზე, არც თუ ისე დამამშვიდებელია.

თუმცა არსებობს გამოსავალი. სულ რაღაც 4 მარტივი წესი, რითაც ჩვენ შეგვიძლია ცხოვრება გავიხანგრძლივოთ

1. არ მოწიოთ

2. არ ჭამოთ გადაჭარბებულად

3. მისდიეთ სპორტს ნახევარი საათით მაინც (აქ ფეხით სიარულიც იგულისხმება)

4. იკვებეთ სწორად - მეტი ხილი, ბოსტნეული, ბურღულეული, მაგრამ რაც შეიძლება ნაკლები ხორცი.

თუ თქვენ ამ 4 წესს დაიცავთ, ჩათვალეთ, რომ რისკი დიაბეტის განვითარებისა არის 90%-მდე შემცირებული, ხოლო გულის დაავადებებისა 80%-ზე მეტით. და კიდევ, თქვენ ამით შეამცრიებთ ინსულტისა და კიბოთი დაავადების რისკებს.

ჩვენ აქვე ჩამოგითვლით, თუ რა პროდუქტებია კონკრეტულად სასურველი თქვენი ჯანმრთელობისა და ხანგრძლივი სიცოცხლისათვის:


ბოსტნეული და ბაღჩეული - ბროკოლი, ბრიუსელის ან ყვავილოვანი კომბოსტო, მათ შორის ბოლოკი, წიწმატი, მწვანე სალათის ფოთლები, ისპანახი, ჭარხალი, წიწაკა, სტაფილო, სიმინდი, ნიორი, სოკო, ხახვი, გოგრა, ბარდა, კარტოფილი, პომიდორი.

პარკოსნები - ლობიო, სოიო, მუხუდო, ბარდა, ოსპი

კენკროვანი - მაყვალი, ალუბალი, ჟოლო, ყურძენი, მარწყვი და სხვ.

ხილი - ვაშლი, ავოკადო, გარგარი, ბანანი, ნესვი, ლეღვი, გრეიფრუტი, კივი, ლიმონი, ფეიხოა, მუშამალა, მანგო, ნექტარინა, ფორთოხალი, პაპაია, ატამი, მსხალი, ანანასი, ქლიავი, ბროწეული, მანდარინი, საზამთრო.

სელის თესლი - ერთი სუფრის კოვზი დღეში

თხილი - ნუში, კაკალი, არაქისი და სხვ.

პურეული - მაკარონი, პური, მარცვლუელი

და უცილებლად წყალი - დღეში 5 დიდი ჭიქა (350 მლ ლიტრიანი)

მაგრამ საკვები არ არის ყველაფერი. აუცილებელია, დღის განმავლობაში, როგორც მინიმუმ ნახევარი საათი დაკავდეთ ფიზიკური ვარჯიშით, როგორც ზემოთ მოგახსენეთ, თუნდაც ეს იყოს ფეხით სიარული.

www.newposts.ge
































ტექსტის სანახავად გაიარეთ რეგისტრაცია.
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.