როგორ დავწვათ ზედმეტი ცხიმები ბუნებრივი მეთოდებით



დიეტოლოგები გვირჩევენ:

ჭამამდე ნახევარი საათით ადრე დალიეთ იმბირის (კოჭას) ჩაი და მადა დაგეკარგებათ. მიეძალეთ ცილებით მდიდარ საკვებს, რადგან ორგანიზმი 2-ჯერ მეტ ენერგიას ხარჯავს მათ ასათვისებლად, ვიდრე ნახშირწყლებსა და ცხიმებზე. იმბირის ფესვები აუმჯობესებს კუჭის სეკრეციასა და სისხლის წარმოქმნას, აჩქარებს ნითიერებათა ცვლის პროცესს, რითაც ხელს უწყობს წონაში დაკლებას.

კალციუმის დღეღამური ნორმა 1500-დან – 2500 მგ-მდეა. კალციუმის წყაროა რძის პროდუქტები. წონაში რომ არ მოიმატოთ, მიირთვით რძის უცხიმო პროდუქტი.

ვაშლის ძმარი აქვეითებს მადას, ტკბილეულის ნდომას, ასტიმულირებს ნივთიერებათა ცვლას, ხელს უწყობს ცხიმისა და ნახშირწყლების წვას. 1ჩ/ჭ წყალს დაამატეთ 1ს/კ ვაშლის ძმარი და 1ჩ/კ თაფლი და დალიეთ ჭამამდე.

წითელი წიწაკა – 25%-ით აჩქარებს ნივთიერებათა ცვლას 3 საათის განმავლობაში. საუზმეზე დამატებული მწარე წითელი წიწაკა დღეში 305 კკალორიას წვავს.

ასკორბინის მჟავათი მდიდარი ციტრუსები. ლიმონი აწესრიგებს ნივთიერებათა ცვლას, ფორთოხლის პექტინები ასტიმულირებს საჭმლის მონალებას და გამოდევნის ორგანიზმიდან ტოქსინებს. სადილის შემდეგ შეჭამეთ გრეიპფრუტის რამდენიმე ნაჭერი და კალორიები უფრო სწრაფად დაიწვება.



წყარო: janmrtelobainfo.ge
































ტექსტის სანახავად გაიარეთ რეგისტრაცია.