ცელულიტის საწინააღმდეგო დიეტა



ცელულიტი ქალების 90 %-ის კოშმარს წარმოადგენს. ის თითქმის ყველა ქალს აქვს განვითარების სხვადასხვა ეტაპზე. “ფორთოხლის კანი“ გროვდება - ცხიმების, შლაკებისა და უჯრედებში ზედმეტი წყლის ხარჯზე.

უჯრედები, რომელიც მავნე ნივთიერებებით ივსება იწყებს გადიდებას, დროთა განმავლობაში კი გარდაიქმნება ცელულიტად, რომელიც შესამჩნევი ხდება კანის ზედაპირზე. ცელულიტის განვითარებასთან ერთად უჯრედები აწვებიან და საკვების მიწოდება ქსოვილთან რთულდება. ამიტომ ცელულიტთან ბრძოლა საწყის სტადიაზე სჯობს.

ცელულიტის გაჩენის მიზეზი შეიძლება იყოს ნივთიერებათა ცვლა, ჰორმონალური დისბალანსი, პასიური ცხოვრების წესი, არასწორი კვება. ცელულიტთან ბრძოლა - მკაცრი დიეტებით არ შეიძლება, ვინაიდან ცელულიტი უფრო შესამჩნევი ხდება. მთავარი წესია - არაჯანსაღი და ბალანსირებული საკვები.

ანტიცეცულიტური დიეტის დაცვის შემთხვევაში 5 დღეში 2-3 კილოს მოკლებაა შესაძლებელი.

დიეტა - მოვიხმართ მხოლოდ ნატურალურ პროდუქტებს, რომლებიც მზადდება ორთქლზე. არ მოვიხმაროთ კოფეინი, ალკოჰოლი, სწრაფი მომზადების პროდუქტები, მარილი, კარტოფილი, პური და საკონდიტრო ნაწარმი, ცხიმიანი, შებოლილი, შემწვარი, ძეხვი, კონსერვები და ნახევრადფაბრიკატები.

მივიღოთ ბევრი ზღვის პროდუქტები, ლობიო, რძის პროდუქტები, წვენები. არ მოვიხმაროთ შაქარი, ხელოვნური საკვები დანამატები, დღეში 5 ჭიქა არაგაზირებული წყალი. ხორცი მივიღოთ არაცხიმიანი, მოხარშული, ცხიმი უნდა შეადგენდეს რაციონის მხოლოდ 10 %.

მივიღოთ ბევრი ბოსტნეული.


































ტექსტის სანახავად გაიარეთ რეგისტრაცია.