მარგარეტ ტეტჩერის დიეტა - „რკინის ლედის” აღნაგობის საიდუმლო



მარგარეტ ტეტჩერის არქივში აღმოაჩინეს საბეჭდ მანქანაზე აკრეფილი დიეტის ტექსტი, რომელზეც ტეტჩერის ხელით იყო მიწერილი, რომ ამ დიეტის დაცვა 2 კვირაზე მეტხანს არ შეიძლება. 1979 წელს, საპარლამენტო არჩევნებამდე 14 დღით ადრე, მარგარეტმა დიეტის დაცვა გადაწყვიტა, რომელიც მას პირადად შეუდგინეს ამერიკული კლინიკის მაიოს (Mayo Clinic) სპეციალისტებმა. ტეტჩერი არჩევნებს, დაახლოებით ათი კილოგრამით ნაკლები წონით შეხვდა. კონსერვატიული პარტიის ლიდერის „საარჩევნო დიეტა” მოხარშული კვერცხისა და გრეიფრუტისგან შედგებოდა, ყავის ან ჩაის მიღებაც დაშვებულია. ეს დიეტა ცნობილია როგორც „მაგის დიეტა“.

გთავაზობთ მარგარეტ ტეტჩერის ორგინალურ დიეტას:

საუზმე -( 14 დღის განმავლობაში არ იცვლება) 2 კვერცხი, 1 გრეიფრუტი, ყავა ან ჩაი

ორშაბათი
სადილი: 2 კვერცხი, გრეიფრუტი
ვახშამი : 2 კვერცხი, შერეული ბოსტნეულის სალათი , 1 კარგად შემწვარი ტოსტი, 1 გრეიფრუტი

სამშაბათი
სადილი: 2 კვერცხი, ნებისმიერი რაოდენობის პომიდორი, ყავა
ვახშამი: ძროხის სტეიკი, ბოსტნეულის სალათი ( პომიდორი, კიტრი , კომბოსტო, ზეთისხილი) , ყავა

ოთხშაბათი
სადილი: 2 კვერცხი, ჩაშუშული ისპანახი , ყავა
ვახშამი: ცხვრის მჭლე სტეიკი , სალათი ნიახურით, კიტრით და პომიდვრით, ჩაი

ხუთშაბათი
სადილი: 2 კვერცხი, ჩაშუშული ისპანახი , ყავა
სადილი: 2 კვერცხი, ცოტა ხაჭო, 1 კარგად შემწვარი ტოსტი, გახეხილი კომბოსტო

პარასკევი
სადილი: 2 კვერცხი, ჩაშუშული ისპანახი , ყავა
ვახშამი: ბოსტნეულის სალათი თევზით, ერთი კარგად შემწვარი ტოსტი, გრეიფრუტი

შაბათი
სადილი: ნებისმიერი რაოდენობის ხილის სალათი
ვახშამი: ნებისმიერი რაოდენობის სტეიკი , ნიახური, კიტრი, პომიდორი , ყავა

კვირა
სადილი: ქათმის ფილე მაყალზე , სალათი პომიდვრით, სტაფილოთი და კომბოსტოთი , გრეიფრუტი , ყავა
ვახშამი: ცივი მოხარშული ქათამი, პომიდორი, გრეიფრუტი.

info9.ge
































ტექსტის სანახავად გაიარეთ რეგისტრაცია.