ცურვა და ბავშვები - რა გავლენა აქვს ცურვას ბავშვის ჯანმრთელობაზე და რა ასაკიდან დავაწყებინოთ პატარას ცურვა

ფიზიკურ ვარჯიშს რომ ადამიანის ჯანსაღი ცხოვრების წესში მნიშვნელოვანი ადგილი უკავია, ეს უკვე არავისთვის აღარ წარმოადგენს სიახლეს. სწორად შერჩეული ფიზიკურ აქტივობას კი ძალიან დიდი მნიშვნელობა აქვს. წყლის პროცედურები ამ მხრივ შეიძლება ითქვას უნივერსალურია, ერგება თითქმის ყველა საჭიროების მქონე ადამიანს. ამ სტატიაში გვინდა გესაუბროთ წყლის პროცედურების მნიშვნელობაზე ჩვილებში და მცირეწლოვან ბავშვებში.


curva-da-bavshvebi-ra-gavlena-aqvs-curvas-bavshvis-janmrthelobaze-da-ra-asakidan-davatsyebinoth-pataras-curva

10 დაავადება, რომელსაც აუზი კურნავს

აუზი - არა მარტო შესანიშნავი ადგილია დასასვენებლად და დროის გასატარებლად, არამედ ბევრი დაავადების მკურნალობის ინსტრუმენტია.ზოგიერთ მათგანზე წაიკითხეთ ჩვენ სტატიაში და მეტი იცურავეთ. ეს არა მარტო სასიამოვნოა, არამედ სასარგებლოც!


saintereso-rchevebi-auzi-janmrteloba-ჯანმრთელობა-აუზი-რჩევები-საინტერესო-დაავადებები

უმოძრაობით ორგანიზმში გროვდება ტოქსინები, რაც ხელს უწყობს სხვადასხვა დაავადების განვითარებას

ადამიანის ჯანმრთელობა ბევრ ფაქტორზეა დამოკიდებული: მის ფსიქოლოგიურ მდგომარეობაზე, გარემოზე, ეკოლოგიურ მონაცემებზე, ცხოვრების წესზე, კვების რეჟიმზე, საკვების ხარისხზე და ა.შ. ექიმ -პედიატრის, ლია თვალავაძის თქმით, აგრესიული, ისტერიული, ბოღმიანი, შურიანი, დეპრესიული, პესიმისტური ტიპის ადამიანები ადვილად ავადდებიან ქრონიკული დაავადებებით და შემდგომ ძნელად ექვემდებარებიან მკურნალობას, ვიდრე ოპტიმისტი, კეთილი, მშვიდი და გაწონასწორებულები პიროვნებები.

umodzraobit organizmshi grovdeba toqsinebi rac xels uwyobs sxvadasxva daavadebibis ganvitarebas medicina mkurnaloba

მხოლოდ ერთი ვარჯიში სხეულის ყველა კუნთისთვის

სხეულის ყველაზე ეფექტური და სასარგებლო ვარჯიში! - ე.წ. "პალნკა". მისი გაკეთება ყველას შეუძლია და მინიმალურ დროს მოითხოვს. სამაგიეროდ, სხეულის თითქმის ყველა კუნთი მუშაობს. შეგიძლიათ ამ ვარჯიშს დღეში მხოლოდ 5 წუთი დაუთმოთ და რამდენიმე კვირაში აუცილებლად ნახავთ შედეგს.

mxolod erti varjishi sxeulis yvela kuntistvis sporti fitnesi rchevebi tavis movla

მშიერ კუჭზე ვარჯიში ცხიმს არ წვავს

სირბილს გამაჯანსაღებელი ეფექტი მაშინ აქვს, თუ ადამიანი კვირაში ოთხჯერ, ნახევარი საათის განმავლობაში მაინც დარბის. მათ კი ვინც ფიზიკურად მოუმზადებელია, ორი თვე მაინც დასჭირდება შედეგის მისაღწევად. დაიწყეთ სირბილი კვირაში ორჯერ, ოცი წუთის განმავლობაში; დამატებით, კვირაში ორჯერ კი – ისეირნეთ.

mshier kuchze varjishi cxims ar wvavs rchevebi sporti fitnesi

მუცლის მოშორების შოკისმომგვრელი მეთოდი - 1 კვირაში მინუს 5 სანტიმეტრი

ამ უნიკალური მეთოდით მუცლიდან ცხიმის მოშორება ადვილად შეგიძლიათ. მთავარია მიჰყვეთ ინსტრუქციას და მოძრაობები გააკეთოთ დღეში ორჯერ, დილა-საღამოს, 5-5-ჯერ.

ერთ კვირაში შოკისმომგვრელი შედეგი გაოცებულს დაგტოვებთ.

muclis moshorebis shokismomgvreli metodi tavsi movla sporti fitnesi

როგორ შეუძლია გამართულ დგომასა და სიარულს, რადიკალურად შეცვალოს თქვენი აღნაგობა

გამართულ დგომასა და სიარულზე, იმაზე მეტია დამოკიდებული, ვიდრე თქვენ გგონიათ. სწორედ ეს განსაზღვრავს, როგორ გამიყურებით გვერდიდან. ადამიანი, ამ პრობლემის წინაშე დგება, იმიტომ, რომ ძალიან იხრება ბეჭებში, რასაც მუცლის პრობლემაც ემატება, რომელიც ვიზუალურად უფრო იზრდება.

rogor sheudzlia gamartul dgomas da siaruls radikalurad shecvalos tqveni agnagoba

როგორ გავხადოთ მუცელი გლუვი ვარჯიში "ვაკუუმით"

ბევრი ოცნებობს ლამაზ და გლუვ მუცელზე. ზოგისთვის ფიზიკური ვარჯიშები ძნელად შესასრულებელია, დიეტები კი ხანგრძლივი და დამღლელი. მოცემულ ინსტრუქციაში აღწერილია ერთი ეშმაკური ტექნიკა, მისი დახმარებით შეგეძლებათ შიდა განივი კუნთებისთვის ტონუსის მომატება, ხოლო შემდეგ ლამაზი ფორმის მიცემა.

rogor gavxadot muceli gluvi varjishi vakuumit sporti fitnesi rchevebi

საშიშია თუ არა ვარჯიშის შემდეგ კუნთების ტკივილი

ფიზიკური ვარჯიშის შემდეგ ბევრი უჩივის, კუნთების ტკივილს, რაც ბუნებრივი მოვლენაა და არ არის საშიში, თუმცა, ზოგჯერ ასეთი ტკივილი რომელიმე პათოლოგიურ პროცესს ახლავს თან.

sashishia tu ara varjishis shemdeg kuntebis tkivili aerobika rchevebi

როგორ დავიწყოთ სირბილი

ალბათ, ყველას გინახავთ დილაობით ქუჩებში, სკვერებსა თუ პარკებში მორბენალი ადამიანები, რომელთა უმეტესობა საშუალო ასაკს არის გადაცილებული, გულში შურსაც გაუკრავს და გიფიქრიათ: „ჩემზე გაცილებით უფროსია და როგორ დარბის, მე კი, ნაბიჯს ავუჩქარებ თუ არა, ქოშინი მეწყება. არა, ხვალიდან მეც უნდა დავიწყო სირბილი“.

rogor daviwyot sirbili varjishi sporti rchevebi


Âñ¸ íåîáõîäìîå äëÿ äâèæêà DLE