ბავშვის კვება

ზუსტად ციფრებში იმის დადგენა, რამდენი უნდა ჭამოს თქვენმა პატარამ, ძალიან რთულია. 1–1,5 წლის ბავშვის რაციონი დაახლოებით ისეთივე უნდა იყოს, როგორიც უფროსების. 1 წლის პატარა ოთხჯერად კვებაზე უნდა გადაიყვანოთ. თუ ბავშვი ცუდად იმატებს წონაში, საჭიროა მშობელმა ყურადღება მიაქციოს, საკმარისი რაოდენობით ჭამს თუ არა საჭმელს, ...
bavshvis kveba janmrteli kveba rchevebi dedebs janrmteloba pataras racioni

მოასმენინეთ თქვენს პატარას მუსიკა?

მუსიკა არა მარტო ესთეტიკური სიამოვნებაა, არამედ ემოციებისა და გარშემო მყოფთა გუნება-განწყობილების აღქმის უნარი. მუსიკა უვითარებს ადამიანს ნებისყოფას, მიზანდასახულობას, მოთმინებას.
bavshvi da musika rchevebi dedebs musikaluri bavshvebi smena xma simgera bavshvis agzrda

კვების სწორი რაციონი

kvebis swori racioni janmrteloba silamaze sadili sauzme vaxshami deserti
ნებისმიერ ადამიანს სჭირდება სწორი კვება იმისათვის, რომ ტვინის უჯრედები კარგად იმუშაოს, არ იღლებოდეთ და იყოთ ყოველთვის ფორმაში. ამისათვის შეარჩიეთ კვების სწორი რაციონი.

დიეტა მელანქოლიკებისთვის

dieta melanqolikebi wonashi dakleba gaxdoma yvelaferi qalbatonebisatvis silamaze janmrteloba swori kveba
კვების რაციონი:

თუ ტკბილეულის გარეშე ცხოვრება არ შეგიძლიათ, ნუ გამოუცხადებთ საკუთარ თავს სერიოზულ ბრძოლას – ნუ დაითრგუნავთ ფსიქიკას. უბრალოდ, არ დაგავიწყდეთ მთავარი წესი: მირთმეული კალორიები აუცილებლად უნდა დაწვათ, დახარჯოთ სარბენ ბილიკებზე ან აუზში, ანუ, კვებიდან ნახევარი საათის შემდეგ, სულ მცირე, 15-20 წუთის

დიეტა ქოლერიკებისთვის

dieta qolerikebistvis wonashi dakleba gaxdoma yvelaferi qalbatonebisatvis silamaze janmrteloba swori kveba
კვების რაციონი:

თქვენთვის მკაცრი დიეტა მიზანშეწონილიცაა და ადვილად შესასრულებელიც. თანაც, ზუსტად უნდა დაიცვათ საათობრივი გრაფიკი.
თქვენს რაციონში მეტი რაოდენობით ჩართეთ ცილების შემცველი პროდუქტები – ამით სწრაფად მიაღწევთ დანაყრების შეგრძნებას, რაც კარგა ხანს გაგყვებათ.

დიეტა ფლეგმატიკებისთვის

dieta flegmatiki wonashi dakleba gaxdoma yvelaferi qalbatonebisatvis silamaze janmrteloba swori kveba
კვების რაციონი:

თქვენი ერთადერთი გამოსავალია, მთლიანად შეცვალოთ კვების ჩვეული რაციონი, ანუ, ნელ-ნელა გამორიცხოთ კალორიული კერძები და მსუბუქ, უცხიმო, უჯრედისითა და ვიტამინებით სავსე პროდუქტებზე გადახვიდეთ. მაგრამ, უნდა ეცადოთ, რომ ახალი კერძებიც გემრიელი იყოს, რადგან გემოსა და კვების რეჟიმის მკვეთრი ცვლილება თქვენთვის არ შეიძლება..

დიეტა სანგვინიკებისთვის

dieta sangvinikebistvis wonashi dakleba gaxdoma yvelaferi qalbatonebisatvis silamaze janmrteloba swori kveba
კვების რაციონი:

ხანგრძლივი დიეტები თქვენთვის არ არის მოგონილი. შეგიძლიათ, მიირთვათ საღამოს 6 საათის შემდეგ და თვეში ერთხელ მოაწყოთ განტვირთვის დღე: ვაშლის, მაწვნის, ბოსტნეულისა და ხაჭოსი. ოჯახურმა დღესასწაულმა მთელი კვირით გიბიძგათ ღორმუცელობისკენ? საშველად ამდენივე ხნით მიმართეთ ფაფებს:

ნივთიერებათა ცვლის მოწესრიგება და გახდომა

nivtierebata cvlis mowesrigeba da gaxdoma tavis movla rchevebi samkurnalo medicina
ბევრს აინტერესებს, რატომ ხდება, რომ ზოგი ყველაფერს მიირთმევს, რასაც მოისურვებს, ამასთან არც სუქდება, ხოლო ზოგი დიეტებით იტანჯება და მაინც წონაში მატულობს? სამედიცინო სფეროს წარმომადგენლები ამტკიცებენ, რომ ეს დარღვეული ნივთიერებათა ცვლის ბრალია.

სოფი ლორენის დიეტა

sofi lorenis dieta gaxdoma wonashi dakleba silamaze sigamxdre yvelaferi qalbatonebisatvis
დღე 1:
საუზმე - 170 გრ, ფორთოხლის წვენი და მოხარშული კვერცხი
სადილი - სალათა ნებისმიერ ბოსტნეულით + 60 გრ. წვრილად დაჭრილი ინდაურის ხორცი + უცხიმო ყველი და სალათას ფოთლები
ვახშამი - 115 გრ. მაკარონი კრევეტებით + ისპანახის სალათა
დესერტი - 1 ვაშლი

კლაუდია შიფერის დიეტა

klaudia shiferis dieta gaxdoma wonashi dakleba silamaze sigamxdre yvelaferi qalbatonebisatvis
დილით მიიღეთ ერთი კარგად მოხარშული კვერცხი.
სამი საათის მერე - 150 გრ. უცხიმო ხაჭო და მიაყოლეთ ჩაი. კიდე სამი საათის შემდეგ - 150 გრ. უცხიმო ხაჭო და მიაყოლეთ ჩაი. ამის მერე დილამდე არ მიიღოთ არაფერი წყლის გარდა, არანაირი შაქარი და მარილი. ეს დიეტა დაიცავით 2-3 დღე.

საყურადღებოა:

დიეტის განმეორება შეიძლება მხოლოდ 3 ან 4 კვირის მერე.
დიეტის დროს სასურველია პოლივიტამინების მიღება აბებში


Âñ¸ íåîáõîäìîå äëÿ äâèæêà DLE