საგაზაფხულო დიეტა



საგაზაფხულო დიეტა




დიეტის დროს თქვენ მშიერი არ იქნებით, შეგიძლიათ მიირთვათ ბევრი ბოსტნეული, მაგრამ ნუ გადააჭარბებთ. მოერიდეთ ბანანს და ძალიან ტკბილ ხილს. მიიღეთ ბევრი მწვანე ჩაი და მინერალური წყალი. რძის პროდუქტის ყიდვისას დააკვირდით, რომ ცხიმიანობა 3%-ზე მეტი არიყოს.





საუზმე:
120გრ ხაჭო, 2-3 კრეკერი ან ტოსტი, ერთი კოვზი თაფლი, ჩაი ან ყავა უშაქროდ.

ლანჩი:
1-2 ხილი და მწვანე ბოსტნეული(კიტრი, სალათის ფოთლები, ბროკოლი).

სადილი:
წვნიანი უცხიმო(ცივი წვნიანები), უცხიმო საქონლის, ხბოს ან ქათმის ხორცი მოხარშული, 3 სუფრის კოვზი მწვანე ბარდა და ბოსტნეულის სალათი.

სამხარი:
1-2 კრეკერი ან ტოსტი, ბოსტნეულის სალათი შეზავებული ზეთით, 150 გრ ხაჭო.

ვახშამი:
1-2 ცალი ხილი, დიეტური იოგურტი.

საკვების მიღების წინ დალიეთ 200მლ გაზგასული მინერალური წყალი.
































ტექსტის სანახავად გაიარეთ რეგისტრაცია.