ვისაც წონაში დაკლება გსურთ



1.ნედლი კამა მიიეღთ ყოველდღიურად 100-200გ რაოდენობით სალათის სახით.იგი ნივთიერებათა ცვლას არეგულირებს.

2.კიტრის წვენი შესანიშნავი საშუალებაა სიმსუქნის დროს.იგი ხელს უწყობს ორგანიზმიდან ცხიმის გამოდევნას.

3.გოგრის დაბალი კალორიულობა, მრავალფეროვანი ვიტამინები და მინერალური ნივთიერებანი სასარგებლოა მათთვის, ვინც ძალზე მსუქანია.განმტვირთველი დღის დიეტა შედგება 1, 5კგ შემწვარი ან მოხარშული გოგრისგან.

4.სიმინდის ზეთის დღეში 3-ჯერ მიღება უზმოზე თითო სუფრის კოვზის რაოდენობით, არეგულირებს ადამიანის ორგანიზმში ნივთიერებათა ცვლას.სიმინდის ზეთი აგრეთვე კანს და თმებს ბრწყინვალებას აძლევს.იგი ორგანიზმში არეგულირებს მჟავიანობა-ტუტიანობის წონასწორობას. სასარგებლო აღმოჩენა გააკეთეს ინგლისელმა ექიმებმა.თურმე, ვანილის სუნი ხელს უწყობს წონის დაკლებას.თუ ყოველდღიურად მივირთმევთ ულუფა ვანილის ნაყინს, თანაც ჭამის დროს ხშირ-ხშირად დავყნოსავთ მას, ერთი თვის განმავლობაში 2, 5-5კგ-ს დავიკლებთ.

5.ნედლი კომბოსტოს სისტემატიური მიღება, წონის დაკლებაში დაგეხმარებათ.

6.ვიტამინებით მდიდარი სასმელი, მადის დასაქვეითებლად და ტკბილეულობისადმი მიდრეკილების შესამცირებლად:ოთხი ჩაის კოვზი გვირილა მოათავსეთ ემალის ქვაბში.დაასხით ერთი ლიტრი მდუღარე წყალი.ქვაბს დაახურეთ სახურავი და გააჩერეთ გაცივებამდე, შემდეგ გაწურეთ.შეურიეთ 3 ჩაის კოვზი ლიმონის წვენი, 1 სუფრის კოვზი ვაშლის ძმარი(აუცილებლად ნატურალური და არა არომატიზირებული), 5 ჩაის კოვზი თაფლი და აურიეთ კარგად.ჩაასხით შუშის ქილაში და შეინახეთ მაცივარში(ეს არის მთელი დღის ნორმა). დილით უზმოზე მიიღეთ ყავის ფინჯნით, დღის განმავლობაში კი ყლუპებით.სამკურნალო ეფექტს იძლევა სასმელის მუდმივი მიღება, რაც წონის დაკლებით გამოიხატება.

7.ამერიკელი სპეციალისტები გვირჩევენ, მივიღოთ თითო ჭიქა ცივი (ყინულიანი) წყალი ჭამამდე და ჭამის შემდეგ.ამ შემთხვევაში ორგანიზმი მიღებული კალორიების ნახევარს დაკარგავს, ცივი წყლის სხეულის ტემპერატურამდე გასათბობად.გარდა ამისა, ცივი წყალი ავიწროებს სისხლძარღვებს, ამიტომ საკვები ნივთიერებები სისხლში უფრო ნელა შეიწოვება.

8.შეგიძლიათ ყოველდღიურად ერთი კბილი ნიორი დაუღეჭავად გადაყლაპოთ (დააყოლეთ წყალი), ამით დაუოკებელ მადას მოთოკავთ
































ტექსტის სანახავად გაიარეთ რეგისტრაცია.