როგორ გავხადოთ გემრიელი დიეტური საკვები?



დიეტების შერჩევისას ბევრი უპირატესობას სწორედ იმ ვარიანტს ანიჭებს, რომელიც სწრაფი შედეგის გარანტიას იძლევა, ზოგიც მკაცრ შიმშილობას აცხადებს.

ამ რადიკალურ ზომებს ქალბატონები, ძირითადად, ზაფხულში მიმართავენ. არადა, სწრაფი შედეგის ხიბლი ხშირად დამანგრევლად მოქმედებს ჯანმრთელობაზე.

გთავაზობთ რამდენიმე მარტივ წესს, რომლებიც წონაში დაკლების "მტკივნეულ" პროცესს მეტ - ნაკლებად შეგიმსუბუქებთ.

* 100 გრამი შემწვარი კარტოფილი "ფრი" და ჩიპსები 40 გრამ ცხიმს შეიცავს. ამდენად, სჯობს, მოხარშულ კარტოფილს მიანიჭოთ უპირატესობა. ასე მეტ სასარგებლო საკვებ ნივთიერებასაც შეინარჩუნებთ და ნაკლებ ცხიმსაც მოიხმართ.

* გირჩევთ, მიუსლი თავად მოამზადოთ, რადგან ნაყიდი პროდუქტი საკმაო რაოდენობით შაქარს შეიცავს. აიღეთ შვრია, შეურიეთ ცოტა ჩირეული, ახალი ხილი და იოგურტი.

* თუ ნაღების კარაქზე უარს ვერ ამბობთ, 250 -გრამიანი ბრიკეტი 10 ნაწილად გაყავით და 2-3 დღეში ერთხელ თავს 25 გრამის მირთმევის უფლება მიეცით.

* ტორტები და ყუათიანი კრემები ხილის ჟელეებითა და კისელით ჩაანაცვლეთ. ასე გაცილებით ნაკლებ კალორიებს მიიღებთ.

* მოხარშული ქაშაყი შემწვარზე ნაკლებკალორიულიცაა და გაცილებით მეტ ცილასა და მინერალურ ნივთიერებებსაც შეიცავს.

* ხორცის ბულიონი და სოუსი თავზე ცხიმს იდებს. მისი მოცილება ადვილად შეიძლება, თუ ბულიონსა და სოუსს კარგად გააცივებთ და კოვზით ცხიმს მოხდით, შემდეგ კი კვლავ შეათბობთ.

* სჯობს დიდი ნაჭერი შავი პური მიირთვათ, ვიდრე თხლად დაჭრილი კარაქგადასმული თეთრი პური.

* კერძები დიდი რაოდენობით მწვანილითა და სანელებლებით შეაზავეთ. ასე გემოსაც გაუუმჯობესებთ და ნაკლებ კალორიებსაც მიიღებთ. მწვანილი და სანელებლები მშვენივრად ანაცვლებს ნაღებს, მცენარეულ ზეთსა და კარაქს.

* თუ გახდომა გსურთ, პურზე კარაქის ნაცვლად უცხიმო ხაჭო გადაუსვით და წვრილად დაჭრილი პიტნა ან ქონდარი მოაყარეთ. მდოგვსაც თუ დაუმატებთ, პიკანტურ გემოს შესძენთ.

* სუპებს ცხიმის ნაცვლად კარტოფილის პიურე, ბრინჯი, პომიდორი ან ბანანი დაუმატეთ.
თუ ხაჭოს ცოტა მინერალურ წყალს დაუმატებთ, მშვენივრად აითქვიფება და კარაქის დამატების გარეშეც კრემის სახეს მიიღებს.

* ჩაი და ყავა თაფლით მიირთვით და არა - შაქრითა და მურაბებით.

* ხორცი, თევზი და ბოსტნეული ბულიონში მოთუშეთ და არა - ცხიმში.

* საკვები ორთქლზე მოამზადეთ. ასე მეტ ვიტამინს შეინარჩუნებთ და ზედმეტ ცხიმსაც არ მიიღებთ.

* ფილა შოკოლადი ძალიან კალორიულია. ამიტომ თავი მცენარეული საკვებით გაინებივრეთ. შიმშილის გრძნობას მშვენივრად თრგუნავს ვაშლი, მანდარინი და მინერალური წყალი.
































ტექსტის სანახავად გაიარეთ რეგისტრაცია.