3 საკვები წნევის ასაწევად



მოულოდნელი სისუსტე, თვალებში დაბნელება, ფეხების მოკვეთა – ყველაფერი ეს ჰიპოტონიის სიმპტომია, რისი გამოწვევის მიზეზიც ბევრი რამ შეიძლება იყოს: გენეტიკური მიდრეკილება, დიდხნიანი შუალედი კვებებს შორის, ორსულობა, პრემენსტრუალური სინდრომი და სტრესი. ეს დაავადება სულ უფრო და უფრო ხშირად შეინიშნება პასიური ცხოვრების მქონე ხალხში, აგრეთვე ადამიანებში, რომელთან ზედმეტი წონის პრობლემა აქვთ. როგორ ვუმკურნალოთ მას? შემდეგი საკვები საშუალებები დაგეხმარებათ ჰიპოტონიასთან ბრძოლაში და წნევის აწევაში.

1. საუკეთესო არჩევანი ახლად მოხარშული ყავა და ძლიერი მწვანე ჩაია. რაც უფრო ძლიერია სასმელი, მით მალე აწევს წნევას. თუმცა ეს ყავამანიის გასამართლებელი მიზეზი არაა, გახსოვდეთ, რომ ზედმეტი ყავა ვნებს სისხლძარღვებს, ფიტავს ნერვულ სისტემას და აცლის ორგანიზმს კალცს.

3 საკვები წნევის ასაწევად


2. წნევის ასაწევად კარგია ფორთოხლის წვენის ან ასკილის ნახარშის დალევა. ისინი წნევას მომენტალურად არ აწევენ, მაგრამ ამაგრებენ სისხლძარღვებს დროთა განმავლობაში, რაც ჰიპოტონიას ამცირებს. დაიმახსოვრეთ, რომ სითხე გაცილებით მალე წევს წნევას საკვებთან შედარებით.

3 საკვები წნევის ასაწევად


3. ჰიპოტონიის დროს სასარგებლოა წიწაკა და დარიჩინი. მარილიანი საკვები მატებს სისხლის მოცულობას და სწრაფად წევს წნევას, მაგრამ ეს იმ შემთხვევაში თუ ადამიანს არ აქვს თირკმლის პრობლემები და არ აწუხებს კიდურების შეშუპება.

3 საკვები წნევის ასაწევად


სტაბილური წნევის შესანარჩუნებლად საჭიროა ყოველ 2-3 საათში წახემსება პატარა პორციით. ძირითადი საკვები ხილი და მწვანილი უნდა იყოს, მათში მაქსიმალურად არის სისხლძარრვებისთვის საჭირო ნივთიერებები. აირჩიეთ დაბალცხიმიანი ყველი, უცხიმო ლორი, საქონლის ხორცი, ინდაური, თევზის ცხიმიანი სახეობა და ახლად გაწურული წვენები-ეს საკვები კარგად წევს წნევას და არ ვნებს სისხლძარღვებს.

წყარო: lollipop.ge
































ტექსტის სანახავად გაიარეთ რეგისტრაცია.