წიწიბურის დიეტა, რომლითაც კვირაში 10 კილოს დაიკლებთ



კვირის განმავლობაში ძირითადი კერძი წიწიბურა უნდა იყოს. მაშ, ასე, როგორ უნდა მოამზადოთ? აიღეთ ქვაბი, ჩაასხით ორი ან სამი ჭიქა წყალი და აადუღეთ. მას მერე, რაც წყალი ადუღდება, ცეცხლი ჩააქრეთ და ქვაბში დაამატეთ 1 ჭიქა წიწიბურა. თავზე მაგრად დაახურეთ და 12 საათით დატოვეთ.

ეს დიეტა კრძალავს შაქრის, მარილის, ზეთის ან რაიმე სუნელის დამატებას. რა უნდა დალიოთ? შეიძლება და საჭიროა, დალიოთ კეფირი, მხოლოდ ის არ უნდა შეიცავდეს 1 % -ზე მეტ ცხიმს და რამდენიც გნებავთ იმდენი წყალი. ჩაი შეიძლება დღეში ერთხელ, რა თქმა უნდა უშაქროდ. თუ გიჭირთ უშაქროდ გაძლება, შეგიძლიათ თაფლი დაუმატოთ. აკრძალულია ყავის დალევა.

რაც შეეხება ხილს, შეიძლება მცირე ულუფებით, მაგალითად, ერთი ვაშლი საკმარისი იქნება. ყურძნისა და ბანანის მიღება აკრძალულია.

როგორც ბევრი დიეტის დროს, საკვების პირველი მიღება საჭიროა გაღვიძებიდან 4 საათის შემდეგ. ბოლოს კი უნდა მიირთვათ არა უგვიანეს 18:00 საათისა. კურსი გრძელდება 1 კვირა, რის შემდეგაც მინიმუმ ერთი თვე უნდა შეისვენოთ.


წყარო: Primetimenews.ge
































ტექსტის სანახავად გაიარეთ რეგისტრაცია.