ზაფხულში სწორი კვების 3 წესი



როგორ უნდა ვიკვებოთ ზაფხულში ისე, რომ ორგანიზმი არ დავტვირთოთ? რა პროდუქტები, კერძები და სასმელი გადაგვატანინებს უკეთ ზაფხულის სიცხეს?

პირველი წესი: მეტი სითხე - ორგანიზმი მეტად კარგავს სითხეს, ამირომ აუცილებელია მარაგის დროულად შევსება. სვით ბევრი წყალი და არატკბილი მწვანე ჩაი. საზაფხულო წვნიანები. ბევრ სითხეს მხოლოდ ისინი უნდა მოერიდონ, ვისაც გულ-სისხლძარღვთა პრობლემები, ჰიპერტონია და სიმსუქნე აწუხებს.

მეორე წესი: საკვების კალორიულობა მაქსიმალურად შეამცირეთ. მეცნიერებმა დათვალეს, რომ ენერგიის მოთხოვნილება ცხელ პერიოდში დაახლოებით 5 პროცენტით კლებულობს, შესაბამისად, ზაფხულში ჩვენს ორგანიზმს ნაკლებ კალორიული საკვები სჭირდება. დაივიწყეთ ძალიან ცხიმიანი კერძები, ტორტები, ბევრი ცომეული, მაიონეზი. მეტი ყურადღება მიაქციეთ ხილ-ბოსტნეულს, რძის პროდუქტებს.

მესამე წესი: მეტი ვიტამინი. ოფლთან ერთად გამოდევნილი ვიტამინებისა და მიკროელემენტების აღდგენაში ჩვენს ორგანიზმს დაეხმარება სეზონური პროდუქტები: ხილი, კენკრა, ბოსტნეული, წვენები, ბალახის ჩაი.


წყარო: etanews.ge
































ტექსტის სანახავად გაიარეთ რეგისტრაცია.