14 დილის ჩვევა, რომელიც გაგახდუნებთ



იმისათვის, რომ წონაში დაიკლოთ, უბრალოდ შეცვალეთ ცხოვრების წესი და გამოიმუშავეთ ჩვევა ან ჩვევები!
ზოგიერთი ქალბატონი ვერ უმკლავდება ზედმეტ წონას. რაც უფრო მოკლე დროში იკლებთ, მით უფრო მალევე შეიძლება მოიმატოთ წონაში. პრობლემა თითქოს ძალიან მარტივია, მაგრამ ამავე დროს კომპლექსური- აუცილებელია შეცვალოთ ცხოვრების წესი და ჩვეულებები, რომ შევინარჩუნოთ ფორმა და დავიკლოთ სწორი წესების დაცვით.

Feme მოგიყვებათ სასარგებლო ჩვევების და რიტუალების შესახებ:

1. არ გამოტოვოთ საუზმე. წინააღმდეგ შემთხვევაში სადილი გამოგივათ უფრო მსუყე. მიირთვით თუნდაც მცირედი ულუფები დილის საათებში.

2. დაამატეთ დღის რაციონს ცილები. მისი დახმარებით, თქვენ დიდი ხნით დარჩებით მაძღარი. უპირატესობა მიანიჭეთ ხარისხიან და სასარგებლო პროდუქტებს: კვერცხს, თევზს, იოგურტს.

3. დაივიწყეთ ფუნთუშები. ტკბილი, შაქრიანი ფუნთუშები შესაძლოა მომხიბვლელად გამოიყურება, მაგრამ ეს საუზმისთვის არ გამოგადგებათ (როგორც სადილისთვის და ვახშმისთვისაც). მიირთვით დაბალანსებული საკვები, მაგალითად ბუტერბროდი ორაგულით.

4. მიირთვით მწვანე ჩაი. მასში არსებული კატეხინები ხელს უწყობენ ცხიმების წვას.

5. ისაუზმეთ მჯდომიარე მდგომარეობაში. რაც არ უნდა გიჟური იყოს თქვენი დილა, გამონახეთ 10 წუთი, რომ მშვიდად მიირთვათ.

6. გაიღვიძეთ ადრე. სტატისტიკის მიხედვით, ის, ვინც ადრე იღვიძებს, უფრო ტანადი და ბედნიერია.

7. .აიწონეთ ხშირ-ხშირად, რომ არ დაგავიწყდეთ ზედმეტი კილოგრამების არსებობის შესახებ.

8. .გაღვიძებისთანავე გახსენით ფარდები და შემოუშვით ოთახში მზის სხივები. ამით თქვენ თავს უფრო მხნედ იგრძნობთ.

9. .დალიეთ ჭიქა წყალი. ის დააჩქარებს მეტაბოლიზმის პროცესს და აგიმაღლებთ განყობას. გამოიმუშავეთ ჩვევა, რომ დალიოთ მეტი წყალი.

10. დილა დაიწყეთ მედიტაციით: კონცენტრირდით სუნთქვაზე და სასიამოვნო ფიქრებზე. სტრესის სიმცირე აფერხებს ცხიმების დაგროვებას. და პოზიტივით ჩაანაცვლებს ტკბილეულს.

11. დაამატეთ წიწაკა. მაგალითად ომლეტს და სენდვიჩს უხდება კიდეც და გარდა ამისა შავი წიწაკის აქტიური კომპონენტები ხელს უშლის ცხიმოვანი უჯრედების წარმოქმნას..

12. დაამატეთ დარიჩინი. ის გააკონტროლებს მადას.

13. ნუ განაცალკავებთ ერთმანეთისგან კვერცხის ცილას და გულს. კვერცხის გული მეტად კალორიულია, მაგრამ ამის სანაცვლოდ თქვენ დაკარგავთ მის სასარგებლო თვისებებს.

14. ყველა შემთხვევაში უნდა გამოიძინოთ. თუ გადაწყვიტეთ ადგეთ ადრე, რათა მოამზადოთ გემრიელი საუზმე ან დაკავდეთ სპორტით, საჭიროა – ადრე წახვიდეთ დასაძინებლად, რომ დღის განმავლობაში თავი ყველაზე მხნედ და ენერგიულად იგრძნოთ!

galanews.ge
































ტექსტის სანახავად გაიარეთ რეგისტრაცია.