დილის 5 წუთიანი ეფექტური პროცედურები – გაიუმჯობესეთ გონების და ორგანიზმის მდგომარეობა!



ის, თუ როგორ ვიწყებთ დილას, განსაზღვრავს როგორ ვიგრძნობთ თავს მთელი დღის განმავლობაში. ამიტომ, ძალიან მნიშვნელოვანია დღე დავიწყოთ მაქსიმალურად სწორად და ჯანსაღად. გთავაზობთ 10 ეფექტურ პროცედურას, შეასრულეთ ყოველ დილით და აღადგინეთ გონებისა და ორგანიზმის ენერგიები სრულად.

1. გაჭიმვა
ძლის შემდეგ სხეულს სჭირდება გამოფხიზლება, ამიტომ კარგი ,,გაზმორება“ რომელიც მაქსიმალურად დაჭიმავს თქვენს კუნთებს და სხეულს სწორედაც რომ აუცილებელია.

2. დროულად ადგომა
მაღვიძარას გადაწევა 5-10 წუთით ალბათ ყველასთვის ნაცნობი სიტუაციაა, კვლევების მიხედვით ძლის მცირე მონაკვეთებით გახანგრძლივება ძალიან ცუდი ჩვევაა რომლიც ნეგატიურად მოქმედებს ორგანიზმზე.

3. შინაგანი საათი
ორგანიზმს საკუთარი ,,საათი“ აქვს, შესაბამისად მნიშვნელოვანია ფეხი ავუწყოთ სხეულის ძილის და გაღვიძების დროებს. თქვენ ყველაზე უკეთ იცით როდის ჭირდება თქვენს ორგანიზმს დასვენება და ბუნებრივად გააღვიძება.

4. ლიმონი და წყალი
მიიღეთ უზმოზე 1 ჭ წყალში გახსნილი ლიმონის წვენი, ეს თქვენი ორგანიზმისთვის საუკეთესო სტარტია. ლიმონიანი წყალი ხელს შეუწყობს მეტაბოლიზმს და დააბალნსებს pH დონეს.

5. ვარჯიში
ფიზიკური აქტივობა საოცარი ენერგიის წყაროა სხეულისთვის. ცოტაოდენი ვარჯიში დილით დაგეხმარებათ მოიკრიბოთ ძალები და იყოთ აქტიური მთელი დღის განმავლობაში.

6. კითხვა საწოლში
იმისათვის, რომ კარგად დაიძინოთ ღამით, ეცადეთ ტექნიკა მაქსიმალურად მოაშოროთ საწოლს. კითხვა საუკეთესო საშუალებაა კარგი ძილისთვის, ეს საქმიანობა მიზანშეწონილია დილითაც, რადგან ეხმარება გონებას უკეთ ფუნქციონირებაში.

7. რკინით გამდიდრებული საუზმე
საუზმე ყველაზე მნიშვნელოვანია დღის განმავლობაში. ამიტომ, ის უნდა იყოს მაქსიმალურად სასარგებლო ორგანიზმისთვის. კვერცხი, მწვანე მცენარეები, ბოსტნეული, პარკოსნები და ფორთოხალის წვენი საუკეთესოა საუზმისთვის.

8. ჩაცმა
კომფორტული ტანსაცმლის ტარება მოქმედებს თქვენს გონებასა და სხეულზეც. ჩაიცვით ისე, რომ არ გრძნობდეთ დისკომფორტს, ამით აიმაღლებთ მოტივაციასაც.

9. სიმშვიდე და მედიტაცია
გახსნილი გონება მნიშველოვანია ყოველდღიური გამოწვევების გასამკლავებლად. გამონახეთ 5 წუთი, მოთავსდით კომფორტულად, მოუსმინეთ დამამშვიდებელ მუსიკას და ისუნთქეთ ღრმად. ეცადეთ არ იფიქროთ არაფერზე და მოდუნდეთ. ეს დაგეხმარებათ გონების მოკრებაში.

10. დასვენების დღეები
ნუ დაარღვევთ მთელი კვირის რეჟიმს შაბათ-კვირას. შეინარჩუნეთ ძილის თანაბარი ხანგრძლივობა რეგულარულად.

dainteresdit.ge
































ტექსტის სანახავად გაიარეთ რეგისტრაცია.