სწორ კვებაზე ენდოკრინოლოგის რჩევები

ექიმის გარეშე დიეტის დაცვა სასურველი არ არის.

დიეტა ნიშნავს: სწორ, ჯანმრთელ, რაციონალურ, დაბალანსებულ კვებას. თითოეული ადამიანისთვის დიეტა ინდივიდუალურად უნდა იყოს შედგენილი, რიგი კლინიკური - ლაბორატორიული კვლევების ჩატარების საფუძველზე, ვინაიდან არ არსებობს რაიმე უნივერსალური დიეტა, რომელიც ერთნაირი ეფექტურობით დააკლებინებდა წონაში ყველას.

„დასალევი“ დიეტა

ალბათ მიხვდით, რომ „დასალევი“ დიეტა გულისხმობს საკვების ნაცვლად სასმელის მიღებას. სხვადასხვა ტიპის სასმელებიდან მიიღებთ იმდენ კალორიას, რამდენიც ორგანიზმს სჭირდება, მეტს არა. თქვენ შეგიძლიათ მიირთვათ უგემრიელესი და უალკოჰოლო სასმელები და დაიკლოთ წონაში. ეს მეთოდი მეცნიერულად გამოკვლეული და დადასტურებულია.

წიწიბურის დიეტა, რომლითაც კვირაში 10 კილოს დაიკლებთ

კვირის განმავლობაში ძირითადი კერძი წიწიბურა უნდა იყოს. მაშ, ასე, როგორ უნდა მოამზადოთ? აიღეთ ქვაბი, ჩაასხით ორი ან სამი ჭიქა წყალი და აადუღეთ. მას მერე, რაც წყალი ადუღდება, ცეცხლი ჩააქრეთ და ქვაბში დაამატეთ 1 ჭიქა წიწიბურა. თავზე მაგრად დაახურეთ და 12 საათით დატოვეთ.

გერმანული დიეტა – მინუს 18 კილოგრამი

საშუალო შედეგი - 7 კვირაში 18 კილოგრამამდე დაკლება. ეს დიეტა ერთ-ერთი ყველაზე ხანგრძლივია. თანაც, ეს სწორედ დიეტაა და არა კვების სისტემა. აღსანიშნავია, რომ დიეტა შედარებით არათანაბარზომიერია მთელი 7 კვირის განმავლობაში - და დამატებით, ყველა კვირასთან ერთად კვირის საერთო კალორიულობა კლებულობს - ბოლო, მეშვიდე კვირაში ყველაზე დაბალია გამოყენებული კალორიების რაოდენობა.

სუხიშვილების დიეტა

სუხიშვილების დიეტა

I და II დღე
მთელი დღის განმავლობაში 5 ჩაის ჭიქა ნელთბილი რძე;

თიკა ჯამბურიას დიეტა

თიკა ჯამბურიამ წონაში საგრძნობლად დაიკლო. იგი აღნიშნავს, რომ ყველას ორგანიზმი ინდივიდუალურია და დიეტა დიეტოლოგს უნდა შეარჩევინოთ.

ქატოს დიეტა

ქატოს, ორგანიზმის გაწმენდისა და გაჯანსაღების კუთხით, უამრავი სასარგებლო თვისება გააჩნია. ის შეიცავს დიდი რაოდენობით უჯრედისს, მიკროელემენტებს, კერძოდ კალიუმს, B ჯგუფის ვიტამინებსა და სასრგებლო ზემოქმედებას ახდენს კუჭ–ნაწლავზე.

პურის დიეტა – მინუს 4კგ კვირაში

დიეტა, რომლის დროსაც არ შეგაწუხებთ შიმშილის გრძნობა და ერთ კვირაში მინიმუმ 4 კგ-ს მოიშორებთ. სასურველია თუ დიეტის დაწყებამდე კონსულტაციას ექიმთან გაივლით.

5 კილოგრამი 3 დღეში

საუზმე: 1 ჭიქა თაფლიანი წყალი (1 ჭიქა წყალი + 1 კოვზი თაფლი + რამდენიმე წვეთი ლიმნის წვენი).
სადილი: მოხარშული ინდაურის ხორცი და ბოსტნეული (მაქს 0.5 კგ).
ვახშამი: 150-200გრ კომბოსტო უმარილოდ ხარშეთ 150 გრ წყალში 20 წუთის განმავლობაში. დალიეთ 30-40 წუთის განმავლობაში.

თუ გშიათ, ძილის წინ შეიძლება 1 ჭიქა მაწონის/კეფირის მიღება. დიეტის გაგრძელება 3 დღეზე დიდხანს რეკომენდირებული არ არის.

მაწვნის მარტივი დიეტა

ერთ ქილა მაწონში 1 სუფრის კოვზი ნატურალური თაფლი და 1 სუფრის კოვზი ყავა აურიეთ, დღეში 3-ჯერ გადაანაწილეთ და მიირთვით. პარალელურად ხილიც და ბოსტნეულიც შეგიძლიათ მიიღოთ. დიეტის შედეგს 1 კვირაში იხილავთ


Âñ¸ íåîáõîäìîå äëÿ äâèæêà DLE