საზაფხულო დიეტა



ზაფხულის პერიოდში დასაცავი დიეტის ხანრძლივობა 7 დღეა.

ორშაბათი
ბოსტნეულის დღე – მიირთვით კიტრი ან სხვა ბოსტნეული რაოდენობის შეუზღუდავად. ბოსტნეულთან ერთად მინერალური წყალი.

სამშაბათი
ხილის დღე – ვაშლი, ფორთოხალი ან მსხალი. ხილი დღეში 4-5 ჯერ მიიღეთ, ძირითადი ნაწილი სადილის დროს. შიმშილის შემთხვევაში, დაამატეთ ერთი ჭიქა მაწონი, კეფირი ან იოგურტი.

ოთხშაბათი
მიირთვით მარწყვი, ქლიავი, ხურტკმელი ან სხვა კენკროვნები. მთელი დღის განმავლობაში მიირთვით მინერალური წყალი.

ხუთშაბათი
მთელი დღის განმავლობაში მიიღეთ მაწონი, კეფირი ან იოგურტი.

პარასკევი
მოხარშული ბოსტნეულის დღე – კომბოსტო, კარტოფილი, გოგორა და სხვა.. შეგიძლიათ მიირთვათ უმი პომიდორი. მიიღეთ მინერალური წყალი.

შაბათი
მიირთვით ბალი, გარგარი ან ატამი, საღამოს ერთი ჭიქა მაწონი ან კეფირი)

კვირა
მთელი დღის განმავლობაში მიიღეთ ხილის – ვაშლის, ყურძნის ან ფორთოხლის წვენი.


წყარო: lollipop.ge
































ტექსტის სანახავად გაიარეთ რეგისტრაცია.