რას მივყავართ ჭარბ წონამდე? წაიკითხეთ ყველამ...



წაიკითხეთ ყველამ...

თუ თქვენ ზომიერად იკვებებით, ეწევით აქტიურ ცხოვრების წესს, დარწმუნებული ხართ რომ ჯანმრთელობასთან სერიოზული პრობლემები არ გაქვთ, ამის მიუხედავად წონა ნელა, მაგრამ მაინც იზრდება, მიზეზი შეიძლება იყოს ერთერთი ქვემოთ მოყვანილი ორი მიზეზიდან:

რომ გავხდეთ ზომიერად უნდა ვიკვებოთ, მაგრამ თუ თქვენ უარს ამბობთ საუზმეზე იმ მიზეზით, რომ კალორიები შეამციროთ , მაშინ თქვენ რისკავთ, პრობლემები გაიჩინოთ კუჭნაწლავის ტრაქტთან დაკავშირებით და ზედმეტი ცხიმები დაიგროვოთ.

ეს თეორია დამტკიცდა კიდევ ერთხელ როდესაც გამოქვეყნდა კვლევის შედეგები, რომელიც გრძელდებოდა 20 წელი. ამ კვლევაში მონაწილეობა მიიღო 2200 ადამიანმა, რომელნიც ცხოვრობდნენ თავიანთი ცხოვრებით, ხოლო მკვლევარები დროდა დრო სთხოვდნენ სპეციალური ანკეტების შევსებას და ანალიზების ჩაბარებას.

აღმოჩნდა რომ ის მოხალისეები რომელთა პირველი საჭმლის მიღება სადილის დროს უწევდა და არა საუზმის დორს, წელის გარშემოწერილობა 5 სმ-ით მეტი ჰქონდათ, ვიდრე დნარჩენებს. ამასთან ერთად მაღალი დოზით ქოლესტერინი.

ჭარბწონიანობის მეორე კიდევ უფრო უცნაური მიზეზი, გერმანელი მკვლევარების აზრით არის დასვენების დღეებში დილით დიდი ხნის ძილი. განსხვავება ძილის ყოველი საათისა ჩვეულებრივ დღესა და დასვენების დღეს შორის ზრდის წონის მატების რისკს 33%-ით.

ამ თემასთან დაკავშირებით კვლევა ჩატარდა 65000 ადამიანზე. ზემოთ აღნიშნული კვლევა ჩატარდა მიუნჰენის ფსიქოლოგიის კვლევის ინსტიტუტში.

ამ კვლევაში ის ადამიანები ვინც დილით დიდხანს იძინებდა გამოსაშვებ დღეებში ვიდრე სამუშაო დღეებში, ჰქონდათ სხეულის დიდი მასა და დარღვეული ნივთიერებათა ცვლის პროცესი, რომელიც გახდომას ძალიან უშლის ხელს. გერმანელი მკვლევარების აზრით ასეთი ტიპის ცხოვრების რეჟიმით ადამიანი წელიწადში 5 კგ-ს იმატებს.

ასე რომ თუ თქვენ გაწუხებთ ზედმეტი წონა უნდა დაწვეთ და ადგეთ დილით ერთიიდა იგივე დროს.

წყარო: mary.ge

































ტექსტის სანახავად გაიარეთ რეგისტრაცია.