წონის მომატება



ადამიანი, რომელსაც წონაში მომატება უნდა,დღეში 6-ჯერ მაინც უნდა იკვებებოდეს ისე, რომ ჭამის დასრულებიდან რამდენიმე წუთის გასვლის შემდეგ გრძნობდეს დანაყრებას. არავითარ შემთხვევაში არ დაუჯეროთ გავრცელებულ მოსაზრებას იმის შესახებ, რომ ერთდროულად ბევრის ჭამა სასურველ შედეგს მოგიტანთ. ჭამასთან ერთად თუ ივარჯიშებთ - უკეთესია, რადგან მადა ვარჯიშის შემდეგ ორმაგად გაძლიერებულია, რაც დადებითად აისახება წონაზე.

ჭამის შემდეგ სასურველია დაისვენოთ, წამოწვეთ ან წიგნი წაიკითხოთ, რათა კუჭმა საჭმელი უფრო ადვილად მოინელოს. ოღონდ არ დაიძინოთ! - ძილი ღვიძლზე უარყოფითად მოქმედებს.

რაც შეეხება კვების რაციონს, მიირთვით ისეთი პროდუქტი, რაც ცილებითა და ნახშირწყლებით იქნება მდიდარი. მაგალითად: ხორცი, თევზი, კვერცხი და სხვ.

ჭამის შემდეგ წყლის დალევა წონაში მომატებას უწყობს ხელს, ამიტომ სასურველია დღეში 2-3 ლიტრი წყლის მიღება.

დიდი რაოდენობით ხილი და თეთრი პური - ყველაზე მნიშვნელოვანი პროდუქტებია თქვენს კვების რაციონში.

მოგეხსენებათ, ტკბილეული ყველაზე მეტად ასუქებს, ამიტომ აუცილებლად ხშირად მიირთვით ტკბილეული და გაფრთხილებთ - ნუ მიეტანებით ცომეულს - იგი მუცლის ზრდას უწყობს ხელს.
































ტექსტის სანახავად გაიარეთ რეგისტრაცია.