ნაოჭების წინააღმდეგ ბრძოლის ბუნებრივი მეთოდი



ჯანსაღი ძილი არამხოლოდ ჯანმრთელობის, არამედ მომხიბვლელობის გარანტიაც არის. ასაკის მატებასთან ერთად უფრო დიდი ყურადღება უნდა მიექცეს ძილის ხარისხს. დამიჯერეთ, დასვენების შედეგად გაახალგაზრდავება არც ისე რთულია.

სანამ ჩვენ გვძინავს, ჩვენი ორგანიზმი განაგრძობს ბრძოლას ჩვენი ჯანმრთელობისა და სილამაზის შესანარჩუნებლად: სხეულიდან აძევებს ტოქსინებს, ქმნის ახალ უჯრედებს, ”არემონტებს” ორგანოებსა და სისტემებს. სწორედ ძილის დროს აქტიურდება კოლაგენის გამომუშავება, იმ ცილისა, რომელიც შემაერთებელი ქსოვილის უმთავრესი ნაწილია და შედეგად, კანი ხდება უფრო მეტად ელასტიური. საბოლოო შეგეგი დამოკიდებულია იმაზე თუ როგორია ღამის ძილი.

მკაცრად დაიცავით!!!

ყოველ დღე დაიძინეთ და გაიღვიძეთ ერთსა და იმავე საათებზე. დროთა განმავლობაში ორგანიზმი შეეჩვევა აღნიშნულ რეჟიმსა და ”ჩართავს” თვითაღდგენის პროცესს როგორც კი ბალიშზე დადებთ თავს.

მსუბუქი ვახშამი

დღის მეორე ნახევარში ნუ მიიღებთ იმ პროდუქტებსა და სასმელს, რომელიც შეიცავს კოფეინს (ყავა, შავი ჩაი, შოკოლადი, ენერგეტიკული სასმელები). უშუალოდ ძილის წინ უმჯობესია საჭმლის მიღებისგან თავი შეიკავოთ, თუმცა ნურც ცარიელი კუჭით გაემგზავრებით ”ოცნებათა ქვეყანაში”. ყველაზე ოპტიმალური ვარიანტია მსუბუქი წახემსება დაძინებამდე ერთი საათით ადრე. ნუ მიეძალებით ტკბილეულს! შაქარი ასტიმულირებს ნერვულ სისტემას.


წყარო: lollipop.ge
































ტექსტის სანახავად გაიარეთ რეგისტრაცია.