ეფექტური და მარტივი საგაზაფხულო დიეტა, რომელიც ცხოვრებას გაგილამაზებთ



ეს დიეტა ერთკვირიანია, მაგრამ თითოკვირიანი შუალედით, შეგიძლიათ, რამდენჯერმე გააგრძელოთ.

პირველი დღე

საუზმე: 1 ჭიქა უშაქრო მწვანე ჩაი (თაფლით), 1 ნაჭერი ყველიანი ბუტერბროდი, ცეხვილი შავი პურით.
ლანჩი: 2 ცალი მოხარშული კვერცხი, 1 ცალი კიტრი, 2 ფირფიტა „ხლებცი“.
სადილი: 150 გრამი მოხარშული ფილე (ქათმის ან ინდაურის), 200 გრამი ცოცხალი ბოსტნეულის სალათა, 1 ჩაის ჭიქა ახალგამოწურული ხილის წვენი.
სამხარი: 100 გრამი უცხიმო ხაჭო და 1 ჩაის ჭიქა მაწონი.
ვახშამი: ხილის ასორტი (300 გრამი). 1 ჩაის ჭიქა გაზგასული მინერალური წყალი.
შუალედებში – მინიმუმ თითო ჩაის ჭიქა წყალი.


მეორე დღე

საუზმე: 1 ჭიქა ვაშლის წვენი და 2 ნაჭერი ორცხობილა.
ლანჩი: 100 გრამი წიწიბურა და 2 ცალი უცხიმოდ შემწვარი კვერცხი („თვალი“). უშაქრო ყავა.
სადილი: 1 ულუფა ბოსტნეულის წვნიანი, 100 გრამი მოხარშული თევზი, 2 ნაჭერი ცეხვილი შავი პური და 1 ჭიქა უცხიმო მაწონი.
სამხარი: თითო ცალი კიტრის, პომიდვრისა და ბულგარული წიწაკის სალათა ყველანაირი მწვანილით; 1 საშუალო ნაჭერი უმარილო ყველი; 1-2 ნაჭერი ცეხვილი შავი პური. 1 ჭიქა გაზგასული მინერალური.
ვახშამი: აირღუმელში გამომცხვარი 2 ცალი ვაშლი ხაჭოთი და ცოტა თაფლით. უშაქრო ჩაი.
წყალი – იგივე.


მესამე დღე

პირველი დღის გამეორება.


მეოთხე დღე

საუზმე: წიწიბურას ფაფა (წყალზე დამზადებული უცხიმო), 2 ცალი მოხარშული კვერცხი, 1 ჭიქა მაწონი.
ლანჩი: 150 გრამი მოხარშული თევზი უცხიმოდ მოშუშული ბოსტნეულის გარნირით, 2 ნაჭერი „ხლებცი“, 1 ჭიქა ახალგამოწურული ხილის წვენი.
სადილი: მჟაუნის სუპი, ბოსტნეულის სალათა ბევრი მწვანილით, 2 ნაჭერი ცეხვილი შავი პური, 1 ჭიქა გაზგასული მინერალური წყალი.
სამხარი: ხილის ასორტი.
ვახშამი: უშაქრო ჩაი (გვირილის ან პიტნის), 1 ნაჭერი შავი ცეხვილი პური, 1 ნაჭერი ყველი.
წყალი – იგივე.


მეხუთე დღე

მეორე დღის გამეორება.


მეექვსე დღე

რძის ნაწარმის დღე
საუზმე: 1 ჭიქა უცხიმო პასტერიზებული რძე, 2 ცალი მოხარშული კვერცხი, 1 ნაჭერი ცეხვილი შავი პური.
ლანჩი: 1 ჭიქა მაწონი და 100 გრამი უცხიმო ხაჭო.
სადილი: 1 ულუფა მაწვნის სუპი, 150 გრამი მოხარშული მჭლე საქონლის ხორცი, ბოსტნეულის სალათა, 1 ჭიქა ახალგამოწურული ხილის წვენი.
სამხარი: 2 ნაჭერი ყველიანი ბუტერბროდი ცეხვილი შავი პურით, 1 ჭიქა მწვანე ჩაი.
ვახშამი: 1 ჭიქა უცხიმო მაწონი.
წყალი – იგივე.


მეშვიდე დღე

ხილის დღე: დილიდან საღამომდე – 2 კილოგრამი ვაშლი ან 1 კილოგრამი ვაშლი და 1 კილოგრამი ხილის ასორტი.
წყალი – იგივე.

წყარო: „თბილისელები“
































ტექსტის სანახავად გაიარეთ რეგისტრაცია.