ნიკოლას პერიკონის დიეტა



ეს დიეტა ავტორმა ჰოლივუდის ვარსკვლავებისთვის შექმნა. მას აქტიურად იყენებს ჯულია რობერტსი, ბრიუს უილისი, ჯენიფერ ანისტონი და სხვები.

შესაძლო შედეგია 8 კგ დაკლება, კანის მდგომარეობის გაუმჯობესება (ნაოჭების გადასწორება), თვალების ქვემოთ შეშუპებული უპეების გაქრობა.

ასეთი ეფექტი მიიღწევა 2 გზით: სწრაფი 3 დღიანი დიეტით და ხანგრძლივი 28- დღიანი დიეტით.

3 დღიანი დიეტა ერთფეროვანია, თუმცა მისი დახმარებით თქვენი სხეული ფორმას მალე უბრუნდება. 28-დღიანი დიეტა უფრო მრავალფეროვანი და დამზოგველია. რაციონი მოიცავს უამრავ საკვებს, რომელთა გამოყენება რაოდენობრივად შეზღუდულია.

დიეტის რომელ ვარიანტს აირჩევთ თქვენზეა დამოკიდებული.

მენიუს მაგალითი 3 დღიანი დიეტის დროს:

საუზმე - 400 მლ მინერალური წყალი, 160 გ მოხარშული ორაგული,100 გ შვრიის ფაფა ხილთან ერთდ.

ლანჩი - 250 გ მოხარშული ორაგული, 100 გ ბოსტნეულის სალათა, ხილი, 200 გ კენკრა, 200 მლ მწვანე ჩაი.

სადილი – 50 გ მოხარშული ქათმის ფილე, 100 გ ვაშლი, თხილი, 200 მლ მწვანე ჩაი.

მენიუს მაგალითი 28 დღიანი დიეტის დროს:

საუზმე – 200 გ დაბალცხიმიანი იოგურტი, 100 გ ხილი, 200 მლ მწვანე ჩაი.

ლანჩი - 200 გ მოხარშული ორაგული, 100 გ მოხარშული ზღვის პროდუქტები, 100 გ ხილის ან ბოსტნეულის სალათა ლიმონის წვენთან ერთად, 200 მლ მწვანე ჩაი.

სადილი –200 გ მოხარშული ქათმის ფილე, 200 გ ხილის სალათა, 200 მლ მწვანე ჩაი


წყარო: lollipop.ge
































ტექსტის სანახავად გაიარეთ რეგისტრაცია.