პროდუქტები, რომლებიც ცხიმებს წვავენ



ეს პროდუქტები ყველაზე უკეთ დაგეხმარებიან გახდომაში, რადგან შესანიშნავად უწყობენ ხელს ცხიმების წვას.

მაშ ასე, საუკეთესო ათეული:

1. გრეიპფრუტი - თუ ყოველდღე მიიღებთ 150 გრ გრეიპფრუტს, საშუალოდ 2 კვირაში 2 კილოგრამს დაიკლებთ.

2. მწვანე ჩაი - აზიელი დიეტოლოგები გვირჩევენ, დღეში 4 ფინჯანი მწვანე ჩაი მივირთვათ, ეს საუკეთესო შედეგს მოგვცემს.

3. ცხარე საკვები - ნუ შეგეშინდებათ სუნელების ზომიერად გამოყენების: შავი პილპილის, წითელი დაფქული წიწაკის, მდოგვის. ისინი შესანიშნავად წვავენ ზედმეტ კალორიებს.

4. უცხიმო რძის პროდუქტები - ისინი ზრდიან ჰორმონ კალციტრიოლის გამომუშავებას, რომელიც უჯრედებს მეტი ცხიმის დაწვას აიძულებს.

5. დარიჩინი - ერთი ჩაის კოვზი დღეში აქვეითებს შაქრის დონეს სისხლში და ცხიმოვანი უჯრედების განვითარებას უშლის ხელს.

6. წყალი - თუ წყალს არასაკმარისად იღებთ, ეს ნეგატიურად აისახება ზედმეტი კილოგრამების მოცილებაში და ხელს შეუწყობს ცელულიტის განვითარებას.

7. ცილოვანი პროდუქტი - ცილების ასათვისებლად მეტი კალორია იხარჯება, ვიდრე ცხიმებისა და ნახშირწყლების ასათვისებლად.

8. ზღვის პროდუქტები და თევზი - მათში დიდი რაოდენობით არის იოდი, რაც ხელს უწყობს ცხიმების დაქვეითებას, აუმჯობესებს ფარისებრი ჯირკვლის მუშაობას.

9. ვაშლის ძმარი - ეს ნატურალური პროდუქტი არა მხოლოდ ცხიმებს წვავს და აუმჯობესებს საჭმლის მონელებას, არამედ ტოქსინებსაც გამოდევნის, ამცირებს მადას და აქვეითებს ტკბილისკენ მიდრეკილებას.

10. კივი - მასში С ვიტამინისა და ფლავონიდების დიდი შემცველობის გამო, კივი ეხმარება ცხმების გახლეჩვას და წვას. გარდა ამისა, კივი სწრაფად ანაყრებს, აქვეითებს მადას და ხელს უწყობს ორგანიზმის გაწმენდას.


წყარო: etanews.ge
































ტექსტის სანახავად გაიარეთ რეგისტრაცია.