გერმანული დიეტა – მინუს 18 კილოგრამი



საშუალო შედეგი - 7 კვირაში 18 კილოგრამამდე დაკლება. ეს დიეტა ერთ-ერთი ყველაზე ხანგრძლივია. თანაც, ეს სწორედ დიეტაა და არა კვების სისტემა. აღსანიშნავია, რომ დიეტა შედარებით არათანაბარზომიერია მთელი 7 კვირის განმავლობაში - და დამატებით, ყველა კვირასთან ერთად კვირის საერთო კალორიულობა კლებულობს - ბოლო, მეშვიდე კვირაში ყველაზე დაბალია გამოყენებული კალორიების რაოდენობა.

გერმანული დიეტის მენიუ 7 კვირის განმავლობაში

პირველი კვირა:
ორშაბათს დალიეთ მხოლოდ წყალი (არაფერი წყლის გარდა) - 5 ლიტრამდე; პირველი კვირის დანარჩენი დღეები - თქვენთვის ჩვეული კვების რეჟიმი.

მეორე კვირა:
ორშაბათს მხოლოდ წყალი დალიეთ; სამშაბათს - ორ კილოგრამამდე ფორთოხალი ან გრეიპფრუტი (მეტი არაფერი); მეორე კვირის დანარჩენ დღეებში - თქვენთვის ჩვეულებრივი კვების რეჟიმი.

მესამე კვირა:
ორშაბათს მხოლოდ წყალი დალიე; სამშაბათს - ორ კილოგრამამდე ფორთოხალი ან გრეიპფრუტი; ოთხშაბათს - ორ კილოგრამამდე ვაშლი (და მეტი არაფერი); მესამე კვირის დანარჩენ დღეებში - თქვენთვის ჩვეული კვების რეჟიმი.

მეოთხე კვირა:
ორშაბათს დალიეთ მხოლოდ წყალი; სამშაბათს - ორ კილოგრამამდე ფორთოხალი ან გრეიპფრუტი; ოთხშაბათს - ორ კილოგრამამდე ტკბილი ან მჟავე ვაშლი; ოთხშაბათს შეიძლება დალიოთ მხოლოდ ახალგამოწურული (არაკონსერვირებული) ნებისმიერი (ბანანის გარდა) ხილის ან ბოსტნეულის წვენი; მეოთხე კვირის დანარჩენ დღეებში - თქვენთვის ჩვეული კვების რეჟიმი.

მეხუთე კვირა:
ორშაბათს დალიეთ მხოლოდ წყალი; სამშაბათს - ორ კილოგრამამდე ფორთოხალი ან გრეიპფრუტი; ოთხშაბათს - ორ კილოგრამამდე ნებისმიერი ვაშლი; ხუთშაბათს დალიეთ ახალგამოწურული (ბანანის გარდა) ხილის ან ბოსტნეულის წვენი; პარასკევს დალიეთ მხოლოდ ერთპროცენტიანი უცხიმო (დანამატების გარეშე) კეფირი; შაბათ-კვირას - თქვენთვის ჩვეული კვების რეჟიმი.

მეექვსე კვირა:
ორშაბათს დალიეთ მხოლოდ წყალი; სამშაბათს - ორ კილოგრამამდე ფორთოხალი ან გრეიპფრუტი; ოთხშაბათს - ორ კილოგრამამდე ნებისმიერი ვაშლი; ხუთშაბათს დალიეთ ახალგამოწურული (ბანანის გარდა) ხილის ან ბოსტნეულის წვენი; პარასკევს დალიეთ მხოლოდ ერთპროცენტიანი უცხიმო (დანამატების გარეშე) კეფირი; შაბათს - ერთ კილოგრამამდე ორთქლზე დამზადებული ანანასი ან ყაბაყი (არაკონსერვირებული). კვირას - თქვენთვის ჩვეული კვების რეჟიმი.

მეშვიდე კვირა:
ორშაბათს დალიეთ მხოლოდ წყალი; სამშაბათს - ორ კილოგრამამდე ფორთოხალი ან გრეიპფრუტი; ოთხშაბათს - ორ კილოგრამამდე ნებისმიერი ვაშლი; ხუთშაბათს დალიეთ ახალგამოწურული (ბანანის გარდა) ხილის ან ბოსტნეულის წვენი; პარასკევს დალიეთ მხოლოდ ერთპროცენტიანი უცხიმო (დანამატების გარეშე) კეფირი; შაბათს - ერთ კილოგრამამდე ორთქლზე დამზადებული ანანასი ან ყაბაყი (არაკონსერვირებული); კვირას - დალიეთ მხოლოდ წყალი, 5 ლიტრამდე.


წყარო: etanews.ge
































ტექსტის სანახავად გაიარეთ რეგისტრაცია.