რა დაგვეხმარება, რომ ჩვენი კანი აბრეშუმივით ბზინავდეს ( სახის კანი )



სილამაზე, როგორც ცნობილია, შიგნიდან მოდის. ამიტომაც, სანამ მთელ ქონებას კანის მოსავლელ ძვირად ღირებულ საშუალებებში დახარჯავდეთ, დაიწყეთ სწორი კვებით. დღეს იმ პროდუქტების ტოპ-ათეულს გთავაზობთ, რომლებიც კანის გაჯანსაღებაში დაგეხმარებათ.


მწვანე ბოსტნეული, ისეთები, როგორებიცაა ბროკოლი ან კომბოსტო

იმუნიტეტისთვის ასე საჭირო C ვიტამინით გაჯერებული ეს პროდუქტები მზის მავნე ზემოქმედებისგან დაგიცავთ.

გოგრა


A ვიტამინით მდიდარი ნარინჯისფერი პროდუქტები ხელს უშლის კანის დაბერებას და პიგმენტაციასაც არეგულირებს.

მწვანე ჩაი


დამტკიცებულია, რომ მწვანე ჩაი კანის საფარს ამკვრივებს და უცხო სხეულების მიმართ შეუვალს ხდის. ასევე, უშლის ხელს ნაოჭების ნაადრევად გაჩენას და კანის უჯრედების რეგენერაციას უწყობს ხელს.

ყავა


ეს სასმელი მხოლოდ იმიტომაც უნდა შეიყვაროთ, რომ უძლიერეს ანტიოქსიდანტად ითვლება, მაგრამ ნუ გადააჭარბებთ, რადგან მისი ზედმეტი მიღება მშვიდ ძილს დაგირღვევთ, რაც თქვენი კანის სიჯანსაღეზე უარყოფითად აისახება. ყავის ბოლო ფინჯანი უნდა მიიღოთ არაუგვიანეს 14 საათისა.

ავოკადო


არა მარტო ძალიან გემრიელია, არამედ მდიდარია E ვიტამინით და უჯერი ცხიმოვანი მჟავებით, ომეგა-3-ით, რომელიც შეუცვლელია კანის უჯრედების ჯანმრთელობისთვის.

ფრინველის ხორცი

ხარისხიანი ცილა ორგანიზმში კოლაგენის ბუნებრივ გამოყოფას უწყობს ხელს, რაც ხელს უწყობს კანის ელასტიკურობას და მას მბზინვარებას ანიჭებს.

კაკალი


ერთი მუჭა ნიგოზი და თქვენ ომეგა-3-ის დღიური ნორმით უზრუნველყოფილი ხართ. ეს კი დადებითად აისახება უჯრედულ მეტაბოლიზმზე და გააძლიერებს კანის ბუნებრივ ბარიერს გარემოს ზემოქმედებისგან დასაცავად.
































ტექსტის სანახავად გაიარეთ რეგისტრაცია.