საიდან მივიღოთ საჭირო ვიტამინები



ვიტამინები ორგანიზმისთვის აუცილებელია და სასურველია, რომ ისინი ბუნებრივად, საკვებიდან მივიღოთ. იმისთვის რომ ვიცოდეთ, რომელ პროდუქტში იმალება ჩვენთვის საჭირო სასარგებლო ნივთიერებები, ამ პატარა სტატიას გადახედეთ.

А—სტაფილო, ციტრუსები, კარაქი, ყველი, კვერცხი.
D— რძე, კვერცხი, ვირთევზას ღვიძლი,ცხიმიანი თევზის სახეობები.
Е—სიმინდის, მზესუმზირის, ზეითუნის ზეთები, ბარდა.
К—მწვანე ფოთლოვანი ბოსტნეული, ისპანახი, ბრიუსელის, ყვავილოვანი და თეთრი კომბოსტო, მთლიანი, კანგაუცლელი მარცვლეულისგან მომზადებული ბურღულეული.
В1—ღორის ხორცი, შვრია, თხილი.
В2—ხორბლის ქატო, სოიო, ბროკოლი, ღვიძლი, კვერცხის გული, ყველი.
РР—მწვანე ბოსტნეული, ნიგოზი, კანგაუცლელი მარცვლეულისგან დამზადებული ბურღულეული, ქათმისა და საქონლის ხორცი,თევზი, რძე, ყველი.
В5—სოკო, ლობიო, ბრინჯი, ღვიძლი, სუბპროდუქტები.
В6—მწვანე ფოთლოვანი ბოსტნეული, ხორცი, ღვიძლი, თევზი, რძე, კვერცხი.
В9—ნიგოზი, მწვანე ფოთლოვანი ბოსტნეული, ბანანი, ფორთოხალი, კვერცხი, ხორცის სუბპროდუქტები, ლობიო.
В12—ზღვის წყალმცენარეები, ღვიძლი, ხიზილალა, კვერცხი, ყველი, რძე, ხაჭო, ხორცი, თევზი.
ბეტა-კაროტინი — სტაფილო, ოხრახუში, ისპანახი, გაზაფხულის მწვანილეული, ნესვი, პამიდორი, სატაცური, კომბოსტო, ბროკოლი, გარგარი.

წყარო
































ტექსტის სანახავად გაიარეთ რეგისტრაცია.