12 დღიანი ეფექტური დიეტა და დაკლებული10 კილოგრამი



დიეტის დაწყების წინა დღეს ვაკეთებთ განტვირთვის დღეს, მივირთმეთ მხოლოდ გამოხდილ წყალს და ვაშლს მთელი დღის მანძილზე.

I დღე _ 2 ჭიქა მოხარშული წიწიბურა მაწონთან ერთად.

II დღე _ იგივე რაც პირველ დღეს

III დღე _ ერტმანეტში არეული 1ქ მაწონი და 1 კ ხსნადი ყავა

IV დღე _ ყავიანი მაწონი

V დღე _ გერკულესი და ვაშლი რამდენიც გნებავთ.

VI დღე _ დილით გერკულესი, შუადღეს წიწიბურა ერთი საშუალო ულუფა მაწონთან ერთად.

VII დღე _ ყავიანი მაწონი

IX დღე _ დღის მანძილზე 6 ცალი სოსისი.

X დღე _ დილით ერტი ცალი მოხარშული კვერცხი, შუადგეს 200 გ. მოხარშული ქატმის ხორცი, საგამოს ერთი ცჰიქა მაწონი.

XI დღე _ დილით გერკულესი ერტი ჭიქა, შუადღეს 2 ც. სოსისი, საღამოს 1 ჭიქა მაწონი.

XII დღე _ ყავიანი მაწონი. ან 2 ლიტრი გამოხდილი წყალი.

აუცილებელია დღეში მინიმუმ 2 ჭიქა უშაქრო მცვანე ჩაი. ასევე მიიღეთ ბევრი სითხე.
პ.ს ტუკი დიეტას ზუსტად დაიცავთ და შეეცდებით არ მიირთვათ დილის 12 მდე და 6 ის მერე, ამ 12 დღის მანძილზე დაიკლებთ 7-დან 10 კილომდე.

გისურვებთ წარმატებებს.


წყარო: cacao.cp.ge
































ტექსტის სანახავად გაიარეთ რეგისტრაცია.