დიეტა წონაში მოსამატებლად



ნოყიერი დიეტის მეშვეობით ადვილად მოიმატებთ წონაში, რადგან მასში შედის ხორცეული და ძეხვეული. ვინაიდან ხორცი ცილებით მდიდარია, ამ დიეტაზე ყოფნის დროს ორგანიზმი ყველა აუცილებელ საკვებ ნივთიერებას იღებს.

აუცილებელია, რაც შიძლება დიდი რაოდენობით სითხის მიღება.

პირველი დღე


საუზმე: ქატოს პური კარაქით - 2 ნაჭერი; მინერალური წყალი - 250 მლ.

მეორე საუზმე: მოხარშული ძროხის ხორცი - 100 გრ, ხრაშუნა პური (ე.წ. "ხლებცი") - 2 ცალი; პომიდორი - 1 ცალი; უშაქრო ყავა - 250 მლ.

სადილი: ნებისმიერი წვნიანი კერძი - 250 მლ; ქატოს ან ჩვეულებრივი პური 1 ნაჭერი; 100 გ მცენარეულ ზეთზე შემწვარი ცხვრის ხორცი; მანანის ფაფა - 100 გ. ბანანი - 1 ცალი; უშაქრო ჩაი - 250 მლ.

სამხარი: გრეიპფრუტი - 1 ცალი;

ვახშამი: კარტოფილის პიურე - 200 გრ. უშაქრო ჩაი - 250 მლ.

მეორე დღე


საუზმე: რძეზე მომზადებული სიმინდის ან შვრიის ფაფა - 80 გრ. მინერალური წყალი - 250 მლ.

მეორე საუზმე: მცენარეულ ზეთზე შემწვარი ძროხის ხორცი - 100 გ; ნიგოზი - 3 ცალი; უშაქრო ყავა - 250 მლ.

სადილი: ხორცის ბულიონზე მომზადებული ბორშჩი - 250 მლ; მოხარშული ძეხვი - 70 გ; ქატოს ან ჩვეულებრივი პურის ერთი ნაჭერი; ფორთოხალი - 1 ცალი; ნუში - 2 ცალი; უშაქრო ყავა - 250 მლ.

ვახშამი: სუბპროდუქტები (ანუ არაძირითადი პროდუქტები, რომლებიც მიიღება დაკლული საქონლის პირველადი დამუშავებისას - მაგ: შიგნეულობა, ტვინი, ენა და სხვა) ჩაშუშული ხახვთან ერთად მცენარეულ ზეთში - 100 გ; წიწიბურას ფაფა - 150 გ; ხრაშუნა პური - 1 ცალი; უშაქრო ჩაი - 200 მლ.

მესამე დღე:


შავი ქლიავი - ცალი; მინერალური წყალი - 250 მლ.

მეორე საუზმე: ჩაშუშული ღორის, ძროხის ან ცხვრის ხორცი - 90 გ; დაკონსერვებული მწვანე ბარდა; მანდარინი - 1 ცალი; უშაქრო ყავა - 250 მლ.

სადილი: ქათმის სუპი - 200 მლ. ქატოს ან ჩვეულებრივი პურის 1 ნაჭერი; კარტოფილის პიურე - 150 გ. შემწვარი თევზი (ზღვის) - 100 გ; ვაშლი - 2 ცალი; უშაქრო ჩაი - 250 მლ.

სამხარი: შავი ქლიავი - 4 ცალი; ხილის წვენი - 200 მლ.

ვახშამი: შემწვარი თევზი (ზღვის) - 100 გ; მოხარშული ბრინჯი - 200 გ; ქატოს ან ჩვეულებრივი პური - 1 ნაჭერი; მსხალი - 2 ცალი; უშაქრო ჩაი - 250 მლ.

მეოთხე დღე


საუზმე: ვაფლი - 100 გ; ტკბილი ჩაი - 250 მლ.

მეორე საუზმე: ქათმის ფილე - 200 გ; ბოსტნეულის სალათა (კიტრი, პომიდორი, კომბოსტო) - 100 გ; კარაქიანი პური - 1 ნაჭერი; უშაქრო ყავა - 250 მლ.

სადილი: თევზის სუპი - 200 გ; შებოლილი ძეხვი - 70 გ; 2 ნაჭერი პური; ქლიავი - 5 ცალი; უშაქრო ჩაი - 250 მლ.

სამხარი: ბიფშტექსი - 150 გ; მინერალური წყალი - 150 მლ.

ვახშამი: კატლეტი - 100 გ; კანიანად მოხარშული კარტოფილი - 200 გ; კენკრა - 100 გ; უშაქრო ჩაი - 250 გ.

მეხუთე დღე


საუზმე: ბუტერბროდი ლორით ან ძეხვით - 2 ცალი; ქლიავი - 3 ცალი; მინერალური წყალი - 250 მლ.

მეორე საუზმე: შვრიის ან სიმინდის ბურბუშელა რძით - 100 გ. კატლეტი (ღორის ან ძროხის ხორცის) - 100 გ; პური - 2 ნაჭერი; ვაშლი - 2 ცალი; უშაქრო ჩაი - 250 მლ.

სამხარი: ხრაშუნა პური - 2 ცალი; ტომატის წვენი - 250 მლ.

ვახშამი: შემწვარი ღვიძლი - 100 გ; მოხარშული ლობიო - 200 გ; ხილის სალათი იოგურტით - 100 გ; უშაქრო ჩაი - 250 მლ
































ტექსტის სანახავად გაიარეთ რეგისტრაცია.