ბალერინების დიეტა - გახდით მოხდენილი



ზაფხულის დადგომასთან ერთად აქტუალური ხდება დიეტების თემაც. ქალბატონები ცდილობენ, შილიფ სამოსში რაც შეიძლება მოხდენილი გარეგნობით მოიწონონ თავი.

სანამ ამ დიეტის დაცვას დაიწყებთ, წინასწარ ორი განტვირთვის დღე უნდა მოაწყოთ.

განტვირთვის პირველი დღე:

საუზმე - ჭიქა ტომატის წვენი.
სადილი - 2 ჭიქა ტომატის წვენი და 50 გრ შავი პური.
ვახშამი - ჭიქა ტომატის წვენი.

განტვირთვის მეორე დღე:

საუზმე - ჭიქა რძე ან კეფირი.
სადილი - ჭიქა კეფირი და 50 გრ შავი პური.
ვახშამი - ჭიქა რძე ან კეფირი.

თავად დიეტა კი ასეთია:

საუზმე - 100 გრ უცხიმო ხაჭო და ჭიქა თბილი რძე (1 ან 3%-იანი) ან კეფირი.
მეორე საუზმე - ფინჯანი ყავა (უშაქროდ) 1 ჩ.კ. თაფლით, 50 გრ შავი პური.
სადილი - 1 სუფრის კოვზი წყალში მოხარშული ბრინჯი, 200 გრ საქონლის ხორცის ბულიონი (უმარილო) და 150 გრ მოხარშული ხორცი.
სამხარი - ერთი ფორთოხალი ან ვაშლი. თუ ძალიან მოგშივდათ, შეგიძლიათ ორივე მიირთვათ.
ვახშამი - დაძინებამდე 2-3 საათით ადრე ერთი ჭიქა თბილი რძე ან კეფირი მიირთვით, შეგიძლიათ რძე 1 ჩაის კოვზი თაფლით დაატკბოთ.

ეს დიეტა შეგიძლიათ რამდენიმე დღე გაიმეოროთ, სანამ სასურველ შედეგს არ მიიღებთ.

წყარო: etanews.ge
































ტექსტის სანახავად გაიარეთ რეგისტრაცია.