მარტივი დიეტა - იკლებთ დღეში 1 კილოს



პირველი დღე - მოხარშული ქათმის ფილა (200გ), ვაშლი (2ცალი), ფორთოხალი (1 ცალი), უცხიმო ხაჭო (100 გ), უცხიმო იოგურტი (1 ბოთლი)1 ულუფა შვრიის ფაფა (100 გ).

მეორე დღე - 1ულუფა წიწიბურას ფაფა (100გ), გრეიპფრუტი (1ცალი), მოხარშული საქონლის ხორცი (200 გ), 1 ჭიქა უცხიმო კეფირი, შავი ქლიავი (100გ), პომიდორი (2ცალი).

მესამე დღე - 1 ჭიქა რძე, მანდარინი (4ცალი), მსხალი (1ცალი) 1 ულუფა ბრინჯის ფაფა (100გ), ბულგარული წიწაკა (4 ცალი), 1 ჭიქა მწვანე ჩაი, მოხარშული თევზი (200გ).

მეოთხე დღე - კურაგა (100გ), უცხიმო ხაჭო (150გ), მსხალი (2ცალი), მოხარშული ფილე (200გ), კომბოსტო (200გ), კიტრი (5ცალი).

მეხუთე დღე - ზღვის კომბოსტო (100გ) სტაფილო (4 ცალი), .ვაშლი (2 ცალი), 1 ულუფა წიწიბურას ფაფა (100გ), 2 ჭიქა შავი ჩაი, 1 ჭიქა რძე, მოხარშული თევზი (200 გ).

მეექვე დღე - კენკრა (შეგიძლიათ გაყინულიც 200გ), 1 ულუფა შვრიის ფაფა (200გ), ბროკოლი (200გ), მოხარშული საქონლის ხორცი (150გ), ფორთოხალი (2ცალი).

მეშვიდე დღე - უცხიმო იოგურტი (2 ცალი), 1 ულუფა შვრიის ფაფა (100გ), ქიშმიში (100გ), ქათმის ბულიონი (300მგ), მოხარშული ფილე (200გ), მსახლი (2ცალი), ვაშლი (2ცალი), მოხარშული ჭარხალი (100 გ).

კვებას შორის 1-2 საათიანი ინტერვალი გააკეთეთ.

pomada.ge
































ტექსტის სანახავად გაიარეთ რეგისტრაცია.